-12-

38 3 0
                                    

Гл.т. Кай

След като се разбра, че аз, Марк и Лей ще заминаваме за Америка решихме да направим малко парти. Обаче Лей и Сана са скарани, а Марк нещо не е в настроение. Затова ни трябваше това парти.

Гл.т. Мина
С Кай решихме да направим парти. Говорихме с родителите си и те нямаха нищо против. Решихме, че партито ще в моята къща. Ние набързо изгонихме родителите ми. С Кай решихме да сме си само ние. Знаех,че Лей и Сана са скарани, а Марк не е в много добро настроение и решихме за сега да не им казваме за партито, а направо да измислим някво оправдание да дойдат. Аз звъннах на другите освен тях. Ким И каза, че ще доведе някакъв нейн приятел. Аз попитах Кай дали има проблем и той каза, че няма. След кат звъннах да им кажа с Кай отидохме до магазина за храна и пиене. Разбира се без алкохол нямаше да мине.

Гл.т. Ким И

Мина ми звънна да ми каже за малкото парти което ще правят с Кай. Аз я помолих да взема DO(вече ще го пиша така). Аз му звънах:

-Ало. Искаш ли днес да дойдеш с мен на купон?-попитах го направо аз
-Ами, добре, ама кой ще са там?
-Ами само мойте така наречени приятели.
-Еее сега аз защо да се натрапвам. Вие там се познавате от малки, а аз с теб се познавам едва от няколко дена-каза ми той
-Не, моля те ела. Когато съм с тях се забавлявам, но покрай теб ми е по-спокойно и мога да ти кажа всичко.
-Добре,добре ще дойда.-каза той, а аз извиках от радост.
-Добре, като си готов ела у нас. Там ще изчакаме да стане време за партито и ще си говорим-казах му аз.
-Добре, чао
-Чао


Съжалявам, че отдавна не съм качвала. Надявам се да ви харесва.

Friends forever  BTS kidsWhere stories live. Discover now