Ahh evet sonunda okuldayım... Yolda trafik vardı ve az daha geç kalıyordum ama benim adım Lucy (arkadaşlarım bana kısaca lucy der :) ben her zaman olduğum yere zamanında gelirdim..Okul kapısından içeriye girdim ve dolabıma gitmeye başladım..Bugün herkes de bir heycan vardı ve herkes sanki devlet sırrıymış gibi birbiriyle fısıldaşıyor ..Aman neyse nasıl orsa öğrenirim. Müzik notalarının yazılı olduğu dosyamı alıp sınıfa doğru yürümeye başlamıştım kii karşıma benim biricik arkadaşlarım çıktı.
Spencer:Heyy lucy erkencisin..
Ben :Ahh canım arkadaşım benim benim adım Lucy ben her zaman olduğum yere zamanında gelirim ..
Biz böyle konuşurken zil çaldı ve herkes isteksizce gittiği müzik sınıfına koşarak gitti bugün birşey var ama anlarız şimdi.Biz ayrılmaz dörtlü sınıfa girdik ve yerlerimize oturduk..Ben en önde Hanna arkamda onun arkasında Spencer ve en arkadada Emily oturuyor..AHH evet beklenen an ve öğretmenimiz Bayan Dawson içeriye girdi kliş günaydın laflarını geçince bize önemli birşey söyleyeceğini ve onu pürrr dikkat dinlememiz gerektiğini söyledi..
Bayan Dowson :Evet çocuklar ben yıllık iznimi kullanarak New York ' a gidiyorum bu süre içerisinde size beni yerime öğretmenlik yapacak kişiler dünyaca ünlü grup One Direction sizin 2 haftalık hocanız olacak size iyi şanslar diyerek sınıftan çıktı..
Ne yani biz şimdi 2 hafta boyunca 5 taşş varlıkla aynı sınıftamı olucaz Müzik derslerini artık iple çekiyorum bebeklerrrrrrrrrr ...
Dersimizin yarısı boş geçti ve sonunda zil çaldı.. Biz kızlarla lovaboya giderken hâla heycandan konuşamıyorduk... Tamam bir Directioner değilim ama şarkılarını ve kendilerini özellikle kendilerini çok severim :) Lavoboya girdiğimizde Emily bir çığlık attıı.
Emily :Aman Tanrımmmmmm kızlarrrr tam 2 hafta boyunca altını çiziyorum 2 hafta ya inanamıyorum .
Hanna :AHH tanrım sen birde bana sor onlara bayılıyorumm ..
Spencer: Ahh evet kızlar sevinmemiz bittiyse artık yemek yemeye gidelim mi ? Nedersiniz..
Ben :Evet kızlar bende açım hadi zaten bugün bir dersimiz vardı dışarıya çıkıp bunu kutlayalımmm...
E-H-S:Yaşasın tam 2 haftalık muhteşem günlerrr..
Ahh biz işte böyleyiz çılınnnnnn kızlar küçük şeytanlar :))............................................
Evet şimdiden okuyanlara teşekkür ederim ve sizden özür dilerim yeni bölümün hemen geliceğini söylemiştim ama bir süre geçikti tekrar özür dilerim ........İyi okumalar umarım beğenirsiniz....Sizi seviyorumm..ve yorum yaparmısınız düşüncelerinizbenim için önemli.. :))