WAKE UP!!!!

177 26 28
                                    

STOP!!!

Stačí!!!
Myslím, že už som dosť mlčala...

To, že niektorí creepypasteri a creepypasterky hádžu mobil do vankúšov, potom aj o zem a vrieskajú na celý barák, to by sa ešte dalo preniesť...

To, že pri pohľade na JEDINÉ slovo zo Shipperskej fanfikcie čitatelia lietajú hore dolu po schodoch, v strede obývačky skáču cez švihadlo a robia premety, len aby si vydurili energiu zo zúrivosti a zúfalstva, aj to by sa ešte AKO-TAK dalo prežiť...

Ale pri predstave o realite komentárov typu, že si už idú vypichnúť / vydlabnúť oči, naliať si do nich bielidlo alebo skočiť z mosta či zo strechy...

To je už NAOZAJ PRIVEĽA!!!

Prestaňte...









PROSÍM...










PRESTAŇTE!!!




Neničte to, čo je pravé, a ani to, čo je už možno zničené...

Nádej zomiera posledná...

A preto...

Sa NEVZDÁVAJME!

Som tu, aby som pomohla tým pravým creepypasterom chrániť, čo je naše...

Píšem túto knihu, aby som presvedčila zaslepené fangirls a fanboys, že Creepypasta nie je na to, aby ste si z nej robili svoje romániky či čo a tým ničili pôvod...

A taktiež som za to, aby nám, skutočným creepypasterom a creepypasterkám ÚSTÚPILI VŠETKY NAIVNÉ Fangirlsky Z CESTY!!!

Pretože ak v tom budete, "drahé" fanynky, pokračovať ďalej, zabijú vás BUĎ ONI, alebo MY...


Nie je to obyčajná vyhrážka...

Niektorí možno nie ste poverčiví, ale aj nevercom sa z času na čas prihodia nevysvetliteľné veci...

A zase tým, ktorí sa strachujú celý život, sa môže stať, že ich strach bol zbytočný...

Svet si nevymyslíme podľa seba...


Preto vás VYZÝVAM...

#SAVETHECREEPYPASTA

#STOPSHIPPING

#WELOVEYOUCREEPYPASTA

SAVE the CreepyPastaWhere stories live. Discover now