Ey Türk Gençliği !

8 1 1
                                    

Ne yazık ki bu kitabı yazarken büyük bir umutsuzluk içinde yazıyorum. Yazdığım platform hem çok güzel bir amaca hizmet etmekte hem de amacına hizmet edememektedir.
Wattpad hem yazmaya hevesli bizler için hem de okumaya hevesli ama ekonomik gücü yetersiz bir çok insan için çok güzel bir uygulama olabilirdi. Ancak yazılan içeriklere baktıkça hayal kırıklığına uğramamak elde değil. Ben ve bir çok wattpad yazarı anlatmak istediklerini aktarmada çok başarılı olamayabilir. Bunun bence önemi yok denecek kadar az. Beni üzen şey aktarılan şeyler. Üslup, yazım yanlışları, konunun işlenişi yetersiz olabilir. Bu konuda ben de çoğu kez hata yapabilirim , eksik kalabilirim. Şimdiden affınıza sığınıyorum.
Size şunun sözünü verebilirim. Belki bir okumam bile olmayacak belki ben bir yerden sonra yazmayı bırakacağım belki birden popüleritem artacak. Bunu bilemem. Sadece şunun sözünü verebilirim. Bu platformda veya başka herhangi bir yerde herhangi bir şekilde asla ve asla vampir veya kurt adamları içeren, içerisinde sırf okunma kaygısı taşıyarak seks barındıran, liseli aşıkların akla mantığa uygun olmayan ilişkileri , adam öldüren mafyalar , tecavüzcüsüne aşık olan kadınlar , ensest ilişki barındıran hikayeler, kulaktan doğma hiçbir temeli olmayan dini bilgiler içeren içerikler yazmayacağım.
Peki ne yazacaksın?
Elimden geldiğince günümüzün yaşam tarzında kaybolan benliğimizi, kaybettiğimiz duygularımızı, taktığımız maskeleri, yaptığımız hataları, güncel olayları, hayatı , ilişkileri, kadın olmayı, erkek olmayı veya çift cinsiyetli olmayı , güçlü olmayı , başarılı olmayı hatta başarısız olmayı ve daha bir çok okuduğunuz zaman sizlere bir şeyler katacağını düşündüğüm şeyleri yazmayı çalışacağım. Dünyadan , uzaydan, insanlardan, hayvanlardan, dinden, siyasetten, eğitimden, ekonomiden ve daha bir çok şeyden bahsedeceğim. Belki çok güzel cümleler kuramayacağım ama burdaki onca boş içerikten bin kat daha faydalı şeyler yazacağıma eminim.
Kendinize bir hayat amacı edinmenizde veya yaptığınız yanlışları bulmanızda yardımcı olabilirim.
Sizi fantastik şeylerden uzaklaştırıp gerçeklere yaklaştırabilirim.
Daha başarılı olabilmeniz için size yardım edebilirim.
Mutsuzluğu nasıl yenebileceğiniz konusunda size yardımcı olabilirim.
Ben ülkemdeki gençliğe baktığımda elinde telefon sürekli sosyal medyada video izleyen , depresif, sinirli, umutsuz, çaresiz, hep tüketen hiç üretmeyen gelecekten hiçbir beklentisi olmayan , hedefleri hayalleri olmayan bir kitle görmek istemiyorum.
Ben ülkemdeki gençliğe baktığımda üreten, mutlu, sanatla , sporla , bilimle ilgilenen bir nesil görmek istiyorum.
Türk gençliğine inanıyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 09, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Türk GençliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin