72ο Κεφάλαιο

2.2K 54 5
                                    

Ο Ηλιος μπήκε από το παράθυρο με αποτέλεσμα να ξυπνήσω με τις ηλιακτιδες του,Ο Βαγγέλης με είχε αγκαλιά και κοιμόταν
Πήρα προσεχτικά το χέρι του από πάνω μου για να μην τον ξυπνήσω σηκώθηκα πήγα στο μπάνιο έκανα τα απαραίτητα και κατέβηκα στην κουζίνα έβαλα ρόλο χοιρινό με πατάτες στον φούρνο.
Εφτιαξα καφέ και πήγα πάνω, ο Βαγγέλης ακόμα κοιμόταν, Βγήκα στο μπαλκόνι κάθησα και αγναντευα.
Μετά από λίγα λεπτά άκουσα βήματα και την πόρτα του μπάνιου.
Βγήκε ο Βαγγέλης στο μπαλκόνι και με κοίταξε
Βαγγέλης:Καλημέρα μωρό μου.
Εγώ:καλημέρα.
Με φίλησε και στάθηκε μπροστά μου
Εγω:τι?
Βαγγέλης:Μήπως να πας να ντυθείς?
Εγώ:Γιατί θα πάμε κάπου?
Τον ειρωνευτηκα
Βαγγέλης:Ε τώρα με το βρακί και την μπλούζα μου θα κυκλοφορείς?
Εγώ:οχουυυ ,και εσύ γιατί είσαι χωρις μπλούζα?
Βαγγέλης:αλλο εγω, για να μην κρυώσεις το λεω.
Εγώ:Ναι, αμέ το κατάλαβα όχι οτι φοβάσαι μην με δει κανείς.
Είπα και μπήκα μέσα έβαλα μια γκρί φόρμα και ξαναβγηκα στο μπαλκόνι
Βαγγέλης:Μ'αγαπάς όμως..
Είπε και έτριψε αμήχανα τον σβέρκο του
Εγω:πολύ γαμωτο
Είπα και έπεσα στην αγκαλιά του ενώ εκείνος με έσφιξε.
Βαγγέλης:εγώ σ'αγαπάω πιο πολύ..
Χαμογέλασα
Εγώ:θες καφέ?
Βαγγέλης:Μμ ναι..
Είπε και με άφησε
Εγώ:ωραια πήγαινε βάλε..
Βαγγέλης:αα έτσι πάει?
Εγώ:ναι,χεράκια ποδαράκια ο θεούλης σου έδωσε..
Βαγγέλης:Θα σε κάνω να το πληρώσεις αυτό αγαπητή μου.
Είπε και με χουφτωσε
Εγώ:Δέχεται pos το κατάστημα?
Στριφογύρισε τα μάτια του και πήγε προς την κουζίνα, εγώ πήγα πάλι στο μπαλκόνι και κάθησα
Μετά από λίγο άκουσα τα βήματα του Βαγγέλη ήρθε,φοραγε και μια ζακέτα,κάθησε στην άλλη καρέκλα.
Βαγγελης:εβαλα και μια ζακέτα για να μην γκρινιάζεις.
Εγω:μπλουζιτσα ομως δεν.
Βαγγελης:τσ
Μετα απο λιγο σηκώθηκε πάνω.
Εγω:τι έπαθες?
Εβγαλε την ζακέτα του και μου φόρεσε σαν πανωφόρι πάνω στους ώμους
Βαγγέλης:να μην κρυώσεις..
Εγώ:ωωωω κιουτ
Ξανακαθησε
Εγώ:αλλά νιώθω ότι είσαι η μάνα μου..
Είπα μη μπορώντας να κρατήσω το γέλιο μου
Βαγγέλης:Εγω φταίω που νοιάζομαι για σένα..
Εγώ:υπονοείς οτι δεν μπορώ να προσέχω τον εαυτό μου βαγγελάκη?
Βαγγέλης:αφου δεν μπορείς μικρή μου.
Εγω:τστσ
Βαγγέλης:ναι τστσ τώρα.
Εγώ:δεν συνεχίζω αυτη την συζήτηση.
Βαγγέλης:Δεν σε παίρνει γιαυτό.
Ειπε και χαμογέλασε. Σηκώθηκε, στάθηκε απέναντι μου και στήριξε την μέση του στο τοιχακι του μπαλκονιού.
Εγώ:Είσαι χαζός γιαυτό δεν θέλω να το συζητήσω δεν θα βγάλω άκρη.
Βαγγέλης:εσύ εισαι πιο χαζή όμως.
Ειπε και άπλωσε το χέρι του, τον κράτησα και με τράβηξε.Σηκώθηκα απο την καρέκλα και στάθηκα μπροστά του
Εγω:και γιατί ειμαι πιο χαζή απο εσένα?
Βαγγέλης:Γιατί δεν μπορείς να προσέξεις το εαυτό σου.
Εγώ:έτσι νομίζεις βαγγελάκη μου.
Βαγγέλης:Αλλα γι'αυτό το πράγμα είμαι εγω εδώ.
Ειπε και έσκυψε με αποτέλεσμα να ακουμπούν τα μέτωπα μας μεταξύ τους
Εγώ:Για ποιο πράγμα?
Του ψιθυρησα
Βαγγέλης:Για να σε προσέχω εγώ μικρη μου.
Χαμογέλασα και τον φίλησα, Με σήκωσε απότομα στην αγκαλιά του κάνοντας με να τσιριξω, έβαλα τα ποδια μου γύρω από την μέση του, άρχισε να με φιλάει στον λαιμό ενω προχωραγε προς το δωμάτιο.
Βαγγέλης:Ωπ μισό μην γίνουμε και θέαμα.
Εκλεισε την πορτα του μπαλκονιού και την κουρτίνα, συνέχισε να με φιλάει στον λαιμό, με κόλλησε στον τοίχο μου έβγαλε την μπλούζα και το στήθος μου ξεπετάχτηκε μιας και δεν φόραγα σουτιέν.
Με ξάπλωσε σιγά σιγα στο κρεβάτι ενώ συνέχισε να με φιλάει στον λαιμό και στο στήθος, μου έβγαλε την φόρμα δεν τον άφησα να συνεχίσει και τον εβαλα από κάτω μου,τον φιλαγα στο λαιμό ενώ του ξεκουμπωσα το κουμπί απο την τζιν βερμούδα.
Ο φίλος του είχε σηκωθεί ,του κατέβασα την βερμούδα
Μου έπιασε τα χέρια και με μια του κίνηση βρέθηκε από πάνω μου, μου άνοιξε τα ποδια και εγυρε το σώμα του πάνω μου άρχισε να με φιλάει στο στόμα ενώ το χέρι του κατευθηνθηκε προς την περιοχή μου με τα δάχτυλα του με έτριβε πάνω απο το Μπραζίλ, σταμάτησε να με φιλάει στο στόμα και χώθηκε στον λαιμό μου άρχισε να με φιλάει και να με δαγκώνει απαλά στον λαιμό.
Εβαλε το χέρι του μέσα από το Μπραζίλ μου και με χάιδευε, ξαφνικά έβαλε ένα δάχτυλο του μέσα μου κάνοντας με να τρανταχτω λίγο, κούναγε το δάχτυλο του τόσο γρήγορα που δεν προλάβαινα να πάρω ανάσα.
Εγώ:Βαγγέλη... Θα τελιω...σω...
Κατάφερα να πώ, με φίλησε αλλη μια φορά στον λαιμό και συκωσε το σώμα του, έβγαλε το μποξεράκι του και βγηκε εξω η στύση του ξαναεγηρε λίγο το σωμα του και άρχισε να μου το τρίβει στην περιοχη μου πανω απο το Μπραζίλ
Εγώ:μην με βασανίζεις
Ειπα παραπονιαρικα
Χαμογέλασε και συνέχισε να τρίβει τον φίλο του στην περιοχή μου
Εγώ:Βαγγέλη σε θελωωω..
Αναστεναξα
Χαμογελασε μου έβγαλε το Μπραζίλ μου ξανά άνοιξε τα πόδια έπιασε τον φίλο του στα χερια του και εισχωρισε μέσα μου αργά αργά ,εγυρε το σώμα του πάνω μου ενω συνεχισε να με φιλάει στον λαιμό αγκάλιασα την μεση του.
Επιτάχυνε μέσα μου ενώ παράλληλα με χαιδευε στην γάμπα πράγμα μου με έκανε να ανατρυχιασω.
Σιγά σιγά χαμήλωσε την ταχύτητα που έμπαινε μεσα μου και άρχισε τις κυκλικές και βασανιστικές κινήσεις, έφτανα στην κορύφωση εγυρα το κεφάλι μου πίσω και τον γρατζουναγα στην πλάτη.
Εβγαλα μια κραυγή και αφέθηκα με αποτέλεσμα να τελιώσω.
Μπήκε Αλλη μια φορά μέσα μου και ένιωσα ενα φιλί του έντονο στον λαιμό μου και τα υγρά του να φεύγουν.
Βγήκε απο μέσα μου και ξάπλωσε πάνω μου έχοντας το κεφάλι του στο στήθος μου.
Ενω πέρασε τα χερια του πίσω μου αγκαλιάζοντας την μέση μου.
Οι καρδιές μας βρήκαν παλι τον φυσιολογικό τους ρυθμό
Βαγγέλης:ωραιο μαξιλάρι εδώ..
Εγώ:αφου σου αρέσει να κοιμάσαι εδώ μωρο μου.
Είπα και τον χαιδευα στα μαλλιά.
Βαγγέλης:Μμμ θέλω.
Ειπε και με φίλησε στο στήθος και ξαναβολεψε το κεφάλι του
Εγώ:Βαγγέλη μου..
Βαγγέλης:τι ειναι ψυχή μου?
Ειπε και σήκωσε το κεφάλι του και με κοίταξε στα μάτια.
Εγώ:Σου εχω πει ποσο πολύ σε αγαπάω?
Χαμογέλασε
Βαγγέλης:και εγω σ'αγαπάω πολυ μικρή μου.
Με φίλησε στο στόμα.
Και ξαναβολευτηκε πάνω στο στήθος μου. Τα χέρια μου αγκάλιασαν τον λαιμο του και του πείραζα τα μαλλια, ενω κοίταζα το ταβάνι.
Βαγγέλης:Στην αγκαλια σου μεσα μονο ανασαινω
Ψιθύρισε.
Χαμογέλασα σαν μικρο παιδάκι μου μολις του πήραν γλυφιτζουρι ενώ βιθησα το κεφάλι μου κιαλλο στο μαξιλάρι.
Εγώ:τα συναισθήματα μου για εσενα δεν περιγράφονται με λέξεις μωρο μου..
Με έσφιξε κι'άλλο στην αγκαλιά του.
Μετα απο λίγο κάτι μου μύρισε, τρανταχτηκα
Εγώ:Βαγγέλη σήκω θα μου καει το φαγητό.
Βαγγέλης:οχι, μαρέσει εδώ.
Εγώ:έλα ρε μωρο μου μην πιάσει και καμια φωτια η κουζίνα.
Βαγγέλης:εδω εχουμε πιάσει φωτια εμείς η κουζίνα ειναι περιττή.
Εγω:αχουυυ γλυκούλη μου..
Βαγγέλης:είμαι γλυκούλης ο ατημος είμαι..
Εγώ:είσαι και μου όμως.
Βαγγέλης:μονο σου ειμαι μωρό μου.
Με φίλησε
Εγώ:έλα τώρα σήκω να παω να δω το φαγητό.
Βαγγέλης:πωωω
Σηκώθηκε απο Πάνω μου, σηκώθηκα άνοιξα το συρτάρι μου εβγαλα ενα ροζ μπραζιλ το έβαλα, ο Βαγγέλης έβαλε ενα μποξεράκι και ξαναξαπλωσε ενω με κοίταζε.
Πηρα στα χέρια μου μια κοντομάνικη μπλούζα του Βαγγέλη και την έβαλα.
Σηκώθηκε απότομα απο το κρεβάτι
Εγώ:τι επαθες μωρο μου?
Ανοιξέ την ντουλάπα του και έβγαλε ενα γκρί φουτερ,στάθηκε μπροστά μου, άφησε το φούτερ στο κρεβάτι
Βαγγέλης:θα κρυώσεις με την κοντομανικη μικρη μου.
Μου εβγαλε την κοντομάνικη πηρε το φούτερ απο το κρεβάτι και μου το έβαλε.
Εγω:γλυκούλη μου.
Ειπα και τον αγκάλιασια, με φίλησε στο λαιμό.
Εγώ:το φαγητό!
Τσιριξα και βγήκα απο την αγκαλιά του, ενω άκουσα το γελιο του.
Κατέβηκα κάτω τρέχοντας πηγα στην κουζίνα άνοιξα τον φούρνο ευτυχώς το πρόλαβα πριν αρπάξει.Πηρα ενα πανάκι και έβγαλα το ταψί έξω και το ακούμπησα στον πάγκο πήρα πιάτα και σέρβιρα στο τραπέζι,ο Βαγγέλης ηταν ακόμα πάνω,το ξανασκέφτηκα λίγο πήρα τα πιάτα και πήγα πάνω είδα τον Βαγγέλη έξω στο μπαλκόνι να εχει γύρει το σώμα του μπροστα και να καπνίζει, πηγα τα πιάτα στο τραπέζι.
Εγώ:παλι τσιγάρο?
Το πέταξε γρήγορα από κάτω και γύρισε.
Βαγγέλης:ποτε πρόλαβες και έβαλες το φαγητό σε πιάτα τοσο γρήγορα?
Εγώ:και δεν σε άφησα να κάνεις το τσιγάρο,κριμαα.
Τον ειρηνευτηκα, γύρισα απο την αλλη για να πάω κάτω με κράτησε ο Βαγγέλης από το χέρι και γύρισα να τον κοιτάξω.
Βαγγέλης:που πας?
Εγώ:κάτω να φέρω νερό..
Με άφησε
Βαγγέλης:αα..
Εγώ:γιατί τι νόμιζες?
Είπα και γέλασα
Βαγγέλης:οτι μου θύμωσες για το τσιγάρο.
Ειπε και κοίταξε αλλού.
Εγώ:ενταξει λιγο, αλλα και να θυμωνα πολυ που θα πήγαινα?
Ξαναγελασα
Βαγγέλης:ναι και την αλλη φορα να σου θυμίσω οτι ειχες θύμωσει μαζί μου και είχες κλειδωθεί μεσα στο δωματιο χωρίς να τρως δύο μέρες..
Εγω:να σου θυμίσω γιατί ειχα κλειδωθεί μεσα στο δωμάτιο βαγγελάκη?
Ξεροκαταπιε
Βαγγέλης:οχι,οχι δεν θέλω να το θυμάμαι..
Ειπε και εκανε ενα βήμα πίσω.
Εγω:καλα Εγώ πάω κάτω να φέρω νερό και οχι να κλειδωθω μεσα στο δωμάτιο εντάξει?
Βαγγέλης:εντάξει
Ειπε και γέλασε
Κατέβηκα κάτω πήρα ποτήρια και νερό ανέβηκα πάλι πάνω και πήγα στο μπαλκόνι εβαλα νερό και κάθησα, αρχίσαμε να τρώμε.
Εγώ:εντωμεταξύ πριν θα πήγαινα μέσα στο δωμάτιο και θα σε κλείδωνα στο μπαλκόνι?
Ειπα και γέλασα
Βαγγέλης:ικανή σε έχω μικρή.
Εγώ:μμ δεν ξέρω μπορεί.
Βαγγέλης:παρεπιπτόντως το φαγητό γαμάει μαγείρισσα μου.
Χαμογελασα
Φάγαμε πηρε ο Βαγγέλης τα πιάτα και εγω τα ποτήρια και το νέρο τα αφήσαμε στο νεροχύτη,ο βαγγελης πηγε στο σαλόνι και έπαιζε στο PlayStation, έπλυνα τα πιάτα και τα ποτήρια.
Πηγα στο σαλόνι και κάθησα δίπλα από τον Βαγγέλη ενώ του χαιδευα το μπράτσο. Επαιξε πολύ ώρα μέχρι που αφησε το τηλεχειριστήριο στο τραπεζάκι
Βαγγέλης:παω να κάνω μπανάκι.
Ειπε και σηκώθηκε
Εγώ:οκ μωρό μου..
Πηγε πάνω.
Πηρα το τηλεχειριστήριο και προσπαθούσα να παιξω ποδόσφαιρο αλλά μάταια ουτε τους παίχτες δεν ήξερα να κουνήσω το έκλεισα,πηρα το κινητό μου και χάζευα στο Facebook και στο YouTube.
Κοίταξα την ωρα ηταν 8:10 άφησα το κινητό μου στο τραπεζάκι έκλεισα την τηλεόραση και πηγα πάνω,ανοιξα την πόρτα του δωματίου και ειδα τον Βαγγέλη ξαπλωμένο μπρούμυτα να κοιτάει προς το παράθυρο.
Ξάπλωσα και εγω μπρούμυτα πάνω του.
Εγώ:Να σε ρωτήσω κάτι μπουμπούκι μου?
Είπε και τον φίλησα στον σβέρκο
Βαγγέλης:φυσικά μωρό μου.
Εγώ:Γιατί σ'αρέσει να με βασανίζεις?
Βαγγέλης:για το μεσημέρι εννοείς?
Εγώ:ναι..
Γέλασε
Εγώ:Δεν μου απαντάς..
Βαγγέλης:Για να νιώσεις όπως νιώθω εγώ συνέχεια μολις σε βλέπω.
Εγώ:Δηλαδή?
Βαγγέλης:Φουλ καυλωμενος.
Χαμογέλασα
Εγώ:Ετσι κι αλλιώς έτσι νιώθω και εγώ..
Του ψιθυρισα, πήγα να τον φιλήσω στην πλάτη αλλα είδα ότι ήταν γεμάτο κοκκινίλες απο τα νύχια μου.
Εγω:Βαγγέλη..
Βαγγέλης:έλα ψυχή μου..
Εγώ:Την επόμενη φορά που θα κάνουμε έρωτα θέλω να μου κρατάς τα χέρια ενταξει?
Βαγγέλης:Γιατι μας βγήκες βιτσιοζα? Μηπως θες να σε δέσω κιόλας?
Ειπε και γέλασε
Εγώ:οχι απλα δεν θέλω να γρατζουναω την πλατουλα σου.
Είπα και τον φίλησα στην πλάτη.
Ταρακουνηθηκε και με έδιωξε από πάνω του με αποτέλεσμα να πέσω δίπλα του στο κρεβάτι, γύρισε απο την μερια μου και με αγκάλιασε.
Βαγγέλης:μωρο μου αυτες οι γρατζουνιές μ'αρέσουν, μαρέσει να έχω σημάδια του έρωτα μας πανω μου.
Ειπε και με φίλησε.
Εγω:εμενα ομως δεν μαρέσει να σε πονάω.
Βαγγέλης:ενα ελαφρύ τσούξιμο είναι αλλα μαρέσει πολύ.
Με ξαναφιλησε
Εγώ:καληνύχτα μωρό μου σ'αγαπάω.
Βαγγέλης:και εγω σ'αγαπάω αναπνοή μου καληνύχτα.
Με έσφιξε κι'άλλο στην αγκαλιά του και αποκοιμήθηκα.
*Σκέψεις Βαγγέλη *
Μ'αρέσει να την "βασανιζω" όταν κάνουμε έρωτα, οι γρατζουνιές τις στην πλάτη μου αλήθεια μου αρέσουν όχι μόνο καταλαβαίνω οτι δεν προσποιείται στον έρωτα αλλα καταλαβαίνω οτι της αρέσει πολυ επίσης όπως είπα μαρέσει να έχω σημάδια του έρωτα μας πάνω μου.
Το μεσημέρι που πήγε να βγάλει το φαγητό από τον φούρνο βγήκα έξω στο μπαλκόνι να κάνω ένα τσιγάρο εξάλλου μετά από έναν τέτοιο έρωτα, το τσιγάρο είναι απαραίτητο νόμιζα οτι θα αργούσε λίγο για να προλάβω να το κάνω αλλά γκαντεμιά είναι και γρήγορη στις δουλειές της η μικρη μου, το ξέρω οτι δεν της αρέσει να καπνίζω γιατί υποτίθεται προκαλώ κακό στον εαυτό μου, μου το είχε πει και στο νοσοκομείο, η αλήθεια είναι ότι οταν πηγε να φύγει απο το μπαλκόνι τρόμαξα οτι θα παει να κλειδωθεί σε κανενα δωμάτιο παλι, μου ειπε να μου θυμίσει τον λόγο για τον οποίο είχε κλειδωθεί στο δωμάτιο. Για την μεγαλύτερη μαλακια που έχω κανει στην ζωη μου και ακομα με κατηγορώ, να παω να την χτυπήσω.. Ουτε που θέλω να το θυμάμαι αυτο.
Οταν ξάπλωσε πάνω μου ένιωσα την ζεστασιά της την αγαπάω τόσο πολυ αυτή την κοπέλα, την αγαπάω με όλες μου τις δυνάμεις και ακόμα παραπάνω, την αγκάλιασα με καληνύχτησε και κοιμήθηκε την φιλησα στο μέτωπο και κοιμήθηκα και εγω έχοντας την αγκαλιά
*Τελος σκέψεις *

Καλησπέρα κοριτσάρες μου, χρόνια και ζαμάνια :(
ελπίζω να σας αρεσε αυτο το κεφαλαιακι ειναι το μεγαλύτερο που έχω κανεις εως τώρα.. Θελω σχολιακιαα για το κεφάλαιο, οτιδήποτε σας απασχολεί σχετικα με αυτο.
See ya soon ❤
Ενα αστεράκι αν σας αρεσε
Νεξτ? ❤

Dirty SexWhere stories live. Discover now