"Su! Bunlar ne?"
"Ya anne valiz işte karıştırma."
"Kızım bu valiz tamam da içindekileri soruyorum. Keşke biraz kıyafet de alsaymışsın, malum uzun kalacağız lazım olacak!"
"Of anne!"
Bana kalsa hiç tatile gitmem. Çağatay'dan ayrıldığımdan beri - ki yaklaşık 5 ay oluyor - kitap okumak ve müzik dinlemekten başka birşey yapmıyorum. Giyim tarzımı değiştirdim, siyaha yöneldim. Eskiden de dinlediğim Duman, vazgeçilmezim oldu artık. Sarı saçlarımın uçlarını pembeye boyattım. Öyle yani.
Annemin de uyarısıyla dolabımın üstündeki siyah valizi aldım ve dolabın içinde ne kadar yazlık tişört, şort, elbise, pantolon, etek varsa içine tıktım. Tıktım yani benim gibi üşengecinden yerleştirmemi beklemeyin. Ben converse'lerimin bağcıklarını bağlamak zorunda kalmamak için yapıştırmış insanım. Neyse konu bu değil.
Valiz ağzına kadar dolduktan sonra aşağıda babama yardım eden abi(!)me - kendisi benden sadece 16 ay büyük - seslendim.
"Berkee" ona böyle seslenmemden nefret ediyor
"Bana abi diyeceksin demedim mi kaç kere sana ben senden büyüğüm Su!" Al işte gecikmedi cevabı.
"Tamam abicim şaka yaptım yaa kızma hemen hem sen çok güçlüsün yardım edersin bana dimi eheheh canım abim benim :D "
"Tamam çirkin tamam bekle sen geliyorum valizini almaya." Bingo! Neyse şimdi biraz şımartayım onu malum işim düşer yine.
"Tabi geliceksin abi boşuna mı yaptın sen o kasları :))" sevimlilik katalım şimdi biraz
"Bakıyorum çok ilgilisin kaslara, tatilde senin adamlara baktığını görürsem kırarım bacaklarını Su sus otur yerine. Hoş Bora zaten baktırmaz ama olsun ben uyarayım da."
"Ya abi öküzsün ya sana iltifat etmeye de gelmiyor. Kas hayvanı ne olucak kibirli şey." Eyvah yanıma gelmeseydi iyiydi aslında
"Su gerçekten kes sesini. Saçmalamaya başladın yine."
Abimle diyaloglarımız da hep kavgayla bitiyor. Neyse abim en sonunda valizleri babamların arabasına yerleştirirken ben de sırt çantama yol için ayırdığım kitabımı, IPodu, tabletimi ve güneş gözlüklerimi koyduktan sonra ağzını kapayıp sırtıma taktım. Beats'imi boynuma astıktan sonra arabaya binmek için aşağıya indim. Annemler babamın arabasıyla, ben de abimin arabasıyla gidecektim. Arabaya yerleştikten sonra harekete geçtik Bodrum'a doğru. Ve kafamdaki bütün sorunları bir an için bile olsa atmak için kendimi Kaan Tangöze' nin artık bağımlılık yapan muhteşem sesine bıraktım.
Merhaba! Ben Su Side Soylu. Biliyorum tekerleme gibi bir ismim varshshahxnjnxk :D Bu benim ilk kitabım, umarım birkaç kişiye de olsa eğelenceli birşeyler verebilirim :D Kendimden bahsetmek istemiyorum sadece çok neşeli biriyimdir ve bunu hikayeme yansıtmayı düşünüyorum. Eğer hikayemi okumaya başladıysanız lütfen yorumlarınızda tavsiye verin. Ayrıca kitap kapağı yapan olursa da çok çok sevinirim. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum!