Part 5

6.2K 78 0
                                    

Daniel~~ aku nak keluar kejap..maybe aku balik lewat harini. -Jisoo

Kau nak kemana je?? -Daniel

Yang ko sibuk tu pehall ?? Biar la aku nk pi mna pon..life aku ann. -Jisoo

Lantak kau lah *menjeling* -Daniel

/ Jisoo pov /

Aku keluar dari rumah daniel dan aku menaiki taxi ke strip club.

Skipp

Aku berjalan memasuki club itu. Aku berjalan ke tempat arak dan aku terus minum dgn gelojoh. Selepas puas minum aku menuju ke tempat orang ramai menari dan aku turut menari. Aku berjalan pulang ke rumah dalam keadaan mabuk.

( End pov jisoo )

/ Daniel pov /

Ish..mana je minah ni..pukul 12 pun tak balik lagi..ehh..knp aku risau sgt dekat dia..aku bkn suka dia pun..atau sekarang aku dah mula jatuh cinta terhadap jisoo?
Isshh...mengarut la aku nihh.
Penat gila aku tunggu dia ni. Baik masuk bilik dulu..lagi best tgk insta dari tggu dia.

( end pov daniel )

Jisoo berjalan menuju ke rumah. Dia memulas tombol pintu rumah itu. Jisoo menaiki anak tangga dan menuju ke bilik daniel. Krekk...pintu bilik daniel dibuka. Tanpa berlengah jisoo masuk ke dalam bilik itu.

Ehh..kau buat apa ni ?? Weyy..kau mabuk lah ni...kejap aku pergi ambil air kosong. -Daniel

Daniel bangun dari katil dan menuju ke pintu. Dia mahu keluar untuk mengambil air untuk jisoo. Tapi langkahnya terhenti apabila jisoo menahannya.

Ehh kau kenapa? Tepi lah..aku nak keluar -Daniel

Jisoo menolak daniel ke atas katil dan mencium daniel dengan rakus. Daniel tergamam dengan kelakuan jisoo. Daniel hanya membalas ciuman jisoo..


























TBC......

MIANHAE SBB CERITA NI X BEST MCM FF YG LAIN. SORRY GUYS.

My Byuntae Husband (K.D)Where stories live. Discover now