#11

807 40 14
                                    

Ok, nu știu cum s-a întâmplat asta dar, când m-am întors ieri de la școală, Draco era afară din cușcă și cu bagheta în mână.

D:Păi, păi, păi... Ia uite cine și-a făcut timp să vină acasă!

E:Draco... Stai.. Ce.. Am fost la școală-

D:Gata cu scuzele! Stupefy!

Ce nu știa Draco era că bagheta mea era pe măsuța de lângă peretele spre care m-a azvârlit. Am apucat-o repede și am țipat:

E:Incendio!

D:Protego! Sectumsempra!

E:Protego! Imperio!

D:Protego! Uite cine se joacă cu blestemele de neiertat! Nu te-a învățat nimeni să nu provoci maestrul la propriul lui joc?Crucio!

Totul s-a petrecut atât de repede încât a trebuit să procesez informația ceva timp. Nu am realizat ultimul cuvânt pe care Draco l-a scos pe gură și nu am apucat să mă apăr. Era mult mai bun decât mine la blesteme de neiertat. M-a nimerit. Am căzut la podea în chinuri groaznice.

























































































Simțeam că nu mai rezist. Simțeam că îmi dau duhul. Se pare că Draco a observat și el asta. S-a oprit.

D:Nu vreau să te omor. Vreau doar să mă răzbun pentru că m-ai ținut captiv, l-ai chemat pe Voldemort, ai întors-o pe mătușa Bellatrix împotriva mea și m-ai pus să răspund la tot felul de întrebări jenante.

S-a aplecat asupra mea și a murmurat niște vrăji pentru vindecarea rănilor produse de el. M-a sărutat pe frunte și mi-a dat părul din ochi.

D:Obliviate.

Heeei! Acesta a fost finalul acestei cărți! Sper că v-a plăcut și îmi pare rău dacă nu toate întrebările voastre au ajuns în carte. Îmibcer scuze pentru greșelile gramaticale și aș dori să îmi lăsați idei pentru alte cărți și păreri despre carte în comentarii.
                                                 -Elena

Ask Draco MalfoyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum