Přeživší ninjové!

68 4 3
                                    

,,Tá dam."

,,Přestaň."

,,Tá dam."

,,Nech toho, Jayi."

,,Tá dam tá dam tá dam tá dam-"

,,Jayi!"

Jay se Kaiově znechucené facce vyhnul se smíchem. ,,Ale no tak,přece se teď doopravdy nebojíš, ne?"

Kai si odfrkl a zadíval se na nic určitého. ,,Plujem na malém, chatrném, levném kusu plastu uprostřed oceánu. Tak mi promiň, že je mi trochu nepříjemně."

Rozhodně vypadal, že mu bylo nepříjemně, zmáčknutý uprostřed raftu s rukama omotanýma kolem kolen a pohledem upřeným na oceán kolem nich. ,,Tohle je strašný," zabublal Kai. ,,Nesnáším vodu. Voda je strašná."

,,Nevybíjej si vztek na vodě jen proto, že neumíš plavat, Kaii." řekla Nya. Kai jí střelil jedovatý pohled zrady.

Lloyd se zamračil. ,,Nebyls to ty, kdo chtěl přeplavat oceán, aby se dostal do Ninjago, když jsme uvízli na Temném Ostrově?"

,,Tehdy to byl adrenalin," zamumlal Kai. ,,Buď žít nebo zemřít. Tohle je prostě stupidní."

,,Ále, no ták, není to tak zlý." utěšoval ho Jay.

,,Jo, jenom nudný." povzdechl si Lloyd a pověsil se hlavou ze strany jejich raftu a zadíval se nahoru na bezmračnou oblohu.

,,To nedělej, oslepneš." řekl Cole a dlaní překryl Lloydovy oči.

,,Neoslepnu." Na smír si ale Lloyd dal přes obličej paži.

,,No, já se bavím," prohlásila Nya ze svého místa, kde měla nohy hozené přes okraj nad vodou, s hlavou v Jayově klíně. ,,Tohle je asi nejuvolněnější trénink jaký jsme měli za poslední měsíce."

,,Když už's to vytáhla, jak jsi se do tohohle vlastně vplížila?" zeptal se Kai.

,,Doufám, že tohle není narážka na to, že jsem členka týmu," zamračila se Nya. ,,Sensej Wu si očividně myslel, že je to nutné. Přiznejte si to. Vy kluci by jste beze mě všichni pošli."

,,Diskutabilní." zamumlal Kai, zatímco Jay nadšeně souhlasil.

,,Navíc, senseji Garmadonovi je pořád líto ta celá 'zajal mě a proměnil mě v bezduchého, fialovo-okého poskoka' situace, takže jediné, co vlastně musím udělat, je se na něj podívat a on mi dovolí cokoli." pokrčila rameny Nya.

,,Ách, ale mě to s ním nefunguje," zakňučel Lloyd. ,,A to mě polkl do vortexu temné hmoty. A zlomil mi kotník."

,,Podvrkl." opravil ho Zane.

,,Bylo zlomené, když jsem se dostal do nemocnice!"

,,To proto, že jsi s ním vyběhl na mrakodrap." řekl Cole nápomocně.

Lloyd na něj vyplázl jazyk.

,,Měli bychom se pravděpodobně začít soustředit na to, jak se odsud dostat," řekl Zane, který se je pokousil navodit nazpět. ,,To je cíl naší mise, ne?"

,,A já myslel, že nezahynout uprostřed oceánu." zabrumlal Kai.

,,Ne, musíme najít cestu zpátky na ostrov," povzdechl si Lloyd a konečně se napřímil. ,,Už je to hodina, musíme se pohnout z místa."

Což se ukázalo být problém, protože nikdo z nich neměl vlastně ponětí, kde jsou. Být neceremoniálně uneseni z postelí brzy téhož rána, se zavázanýma očima a ponecháni na malém člunu vprostřed moře, největší postup, kterého zatím dosáhli bylo si stěžovat na jejich situaci. Začínali lehce tvrdým startem.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 12, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Přeživší ninjové! (hotovo)Kde žijí příběhy. Začni objevovat