sizde bilirsiniz ki yeni okul ilk gün ilk öpücük ilk aşk tahmin ettiğinizden daha berbattır. işte bende onlardan birini yaşıyorum. yeni okul. Çok heyecanlıyım ve korkuyorum. Neyden mi korkuyorum? Dışlanmaktan. Evet doğru duydunuz dışlanmaktan yanlız kalmaktan korkuyorum nedenini daha sonradan anlarsınız. neyse çok konuştum galiba. Tamm kabul gevezeyim. Neyse kendimi tanıtayım o zmn.
Ben Deniz Eylül Taş. Soyadımla dalga geçebilirsiniz. Alıştım artık.Ben 15 yaşında bir ergenim. Evet kabul ediyorum bir ergenim. Burarada ben uyandım 10 dakkadır tavanı izliyorum. Okula gitmekk isteğğğmiyorum. şimdi annem gelir en iyisi ben kalkıyımda azar işitmeyeyim. Kalktığımı sanmayın çünkü annem odama daldı. Evet doğru duydunuz odama bildiğiniz daldı. Onlar duymuyor salak okuyorlar. Alın iste tanıştırayım iç sesim. Kendisi tam bi sürtüktür. Sie lan sensin o sürtük. He tabi tabii.
- Kalk artık! Okula geç kalacaksın ilk günden...... gerisini dinlemedim çünkü biliyordum ki annem ve nasihatları. Tamam şimdi terlik kafama gelmeden kalkmam gerek.
- Şebnem sultan acaba bu enerjiyi sabah sabah nerden buluyorsun söylede biz de bilelim.
- Anneye cevap vereceğine kalk artık.
Ne desem suc oluyor yaoff.Tamm diyip kalktım. Ama kalkamadım popom acıdı yaağg. yerdeydim yorgana takılıp düşmüştüm.Bir gülme sesi duydum . Hayır hayır gülme değil kahkaha sesi.Bu ses annemindi.Ama bu kadın çıkmamışmıydı ln benim odamdan. tobestesion.O nasıl bi kelime ln. sanane ya sanane. Off tamm be ne halin varsa gör ben giyinmeye gidiyorum. tamm. bende giyinsem iyi olacak aslında. Okul eteğimi ve gömleğimi giydim bir göz kalemi ve rimel sürdüm. Fazla makyajı sevmiyordum. Bunlar bile fazlaydı.Buarada devlet okuluna gidiyorum haberiniz olsun. Biz para mı sıçıyoruz da bir okula o kadar para vercez. Hem biz ne zengindik ne de fakir normaldik işte.