Jak? I Ep1

14 2 0
                                    

UuUuU, wkońcu >:3 Mam nadzieje że wam się spodoba c;

Alice zawsze była trochę... inna. Gdy była mała zawsze tylko siedziała na ławce i patrzyła jak inni się bawią. Gdy dorastała była tylko ofiarą. W końcu któregoś dnia podeszła do niej jedna dziewczyna.

- Cześć, jak masz na imię? - Zapytała trochę się bojąc.

Alice tylko na nią spojrzała. Jej oczy były szare... tak jakby nicość. Po chwili ocknęła się, a jej oczy wypełnił kolor fioletowy.

- Alice. - Odpowiedziała znudzona.

- Wow, piękne imię. Ja mam na imię Mai. - Uśmiechnęła się.

- Mai? - Alice Zapytała.

- T-tak... - Mai odpowiedziała trochę przestraszona.

- Mam Pytanie... - Oczy Alice znów wypełniły się kolorem szarym - TYM JEST TO CO LUDZIE NAZYWAJĄ PRZYJAŹNIĄ?... - Uśmiechnęła się.

Mai zamarła. Była sztywna jak słup. Zaczeła się bać jak nigdy. Nic nie odpowiedziała, tylko siedziała i patrzyła na Alice, która nadal miała szare oczy... Po chwili znowu wróciły do swojego koloru. 

- Co ci się stało? - Zapytała zmartwiona Alice.

- N-nic... - Mai odpowiedziała, a na jej twarzy pojawił się nieprawdziwy uśmiech.

Jedna z dziewczyn podeszła do Mai i zapytała:

- Ey, idziemy dzisiaj na miasto? Co ty w ogóle robisz z tą wywłoką? - zapytała zdziwiona.

- Ja? Nic... - Spojrzała się na dziewczynę - Możemy iść na to miasto...

Na twarzy Alice pojawił się dziwny smutek. 

- Cześć - Mai wyszeptała i poszła z dziewczyną.

Zadzwonił dzwonek, Alice miała jeszcze jedną lekcję.

Godzinę później do Mai zadzwonił nieznany numer 666-666-666. Trochę się wystraszyła gdy zobaczyła ten numer... w końcu te cyfry należą do diabła... Chwile myślała, ale w końcu odebrała... w słuchawce było słychać krzyki. Zamarła i rozłączyła się. Za chwilę zadzwonił znowu ten numer, Mai nie powstrzymała się i odebrała, w słuchawce Mai usłyszała... Alice

- Cześć - Alice powiedziała

Mai nie wytrzymała psychicznie

- Skąd masz mój numer...?! i dlaczego twój numer to trzy szóstki?! - Mai Zaczęła się wydzierać.

- Nie musisz wiedzieć - Po czym Alice się rozłączyła.

Za chwile zadzwonił do niej kolejny numer.

- Yo - Powiedziała Alice.

- Ty.. - Mai była na skraju załamania nerwowego

- SKĄD MASZ MÓJ NUMER?! - Krzyknęła

- Znalazłam go na fejsie w internecie - powiedziała spokojnie Alice.

- ... *Wdech* *Wydech* OK wierzę ci... - Mai się uspokoiła.

- Musze kończyć, Cześć - Alice się rozłączyła.

Zadzwonił numer 666-666-666. Odebrała... (*FACE PALM*)

- ALICE, NIE ŻARTUJ SOBIE! TO NIE JEST ŚMIESZNE!- (tak, to się powtarza xd)

- HaHaHaHaHaHa!!!! - Zaczęła się przerażająco śmiać, po czym się rozłączyła.


NOOOOO HEEEEY >:3 Jak podobał wam się 1 Ep? Napisz swoją ocenę w kom .Czekajcie na kolejny Ep :v Bayooo -3- (448 słów xd)

depression - PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz