God

115 26 41
                                    

Well pe mine una m.a înnebunit faza asta cu referendumul.
Cum am crezut, tot cel ce a facut asta si.a luat muie totala

Acum trecem la altceva, sunt vacile alea ce rumega la viata degeaba, coaie, nu inteleg un lucru, de ce dracu va dați voi acum mari inteligente si judecati oamenii ce au o anumită orientare sexuală?

Sunteti asa inteligente încât va permite creierul sa judecati?

Gay, lesbi, frate sunt persoane, au si ei sentimente!

Um, si sa va mai spun ceva, asa cum spuneti voi ca ăștia cu alta orientare sexuală sa ardă in iad, sunteti sigure ca nu voi veți fi călcate în picioare?

Sunteti pur si simplu terminate mintal, sincer, adică ce naiba va merge asa greu creierul?

Esti cea mai jegoasa ființă posibila daca votezi iubirea, persoanele ce fac asta merita arse pe rug, cum era in mini reclama pentru referendum

Daca eu sunt bi, si imi place de o anumită fata, si o sarut in văzul lumii  trebuie sa imi fie frica de voi ca ma judecati sau imi săriți in cap?

Nu cred,nimeni nu ma poate obliga sa imi ascund sentimentele si orientarea sexuală.

Mai nou toti neaga, si daca afla ca esti bi sau gay incep sa se fereasca sau sa te ignore, nu vad rostul chestiei ăsteia, e o mare prostie.
Frate, chiar nu inteleg faza asta, daca zici ca nu ai nimic cu oameni ce sunt asa de ce te.ai feri de ei?!
Sar si te violeaza? Nu cred, se simt  aiurea, exclusi de societate, ai nimănui. Si tu asta de zici ca nu ai nimic cu ei, tot te feresti de ei, deci chiar nu va inteleg, credeti ca daca e bi/gay are vreo boala? Va face de ras?

Ma dezgustati total, credeti ca daca face.ti hate pe subiectul asta sunteti bine vazuti si respectati? Oh god, vreau sa va crape capul la cat de prosti sunt unii

Nu trebuie ca noi toti sa fim la fel, programati ca niste roboti, ai dreptul sa fi diferit, diferit si special, nimeni nu ma obliga sa ma schimb

Asta pentru ca tu, asta de critici, vorbesti mult si prost. Sper ca toti cei ce sunt speciali sa va sara in cap, vouă, criticilor ce va bateti joc de orientările pe care le avem

Te.a invatat mami sa fi cum trebuie?
Pe baza subiectului astuia am demonstrat mai multor si chiar si mamei ca nu ai nici un drept sa votezi iubirea, ce ar fi ca si vouă  celor "normali" sa nu vi se permita sa va vedeți sau intalniti cu iubitul/iubita?

Nu va pica bine....dar de, mentalitate zero, din puță persoane cu care sa vorbesti românește.

Sunteti niste idioti critici fara viitor, vorbiti mult si prost, imi pare rau ca România e plina de asemenea jeguri. Si Roro(fana Hetalia csf) e scârbit, si fac pariu pe ce vreti ca si el v.ar rade de pe fata pamantului

E IUBIRE, IUBIREA NU TREBUIE VOTATA!

Incep sa cred si admit ca cei ce au orientările astea sunt mult mai speciali fata de cei normali, cu ei poti vorbi liber, gasesti un sprijin, si cel mai mult iubire necondiționata.

Dar vouă va place sa judecati, nu sa deschideti ochii si sa vedeți ca faceti o mare greșeală

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 13, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Terminatele de pe wattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum