Name:Brooklynn (Brook) Ray
B-day:July 4, 1985
Age:41
Family: Karen Barclay (mom) Andy Barclay (little brother) Christian Barclay (sister-in-law) Charles Lee Ray aka (Chucky/husband) Katrina (niece) Jaden ray (son) Glen ( son of Chucky and Tiffany/ Jennifer) Glenda (twin sister of Glen) Tiffany valentines (best friend/ sister/godmother of Jaden Ray mother of twins who calls me mommy Brook cause They are also Chucky's kids too in a way)
Sprouse: Charles Lee Ray aka (Chucky)
Best friend/ sister: Tiffany valentines
Name: Charles Lee Ray(Chucky)
B-day: June 10,1983
Age: 43
Family: Brooklyn (Brook) Ray (wife) Jaden Ray (son) Karen Barclay (mother-in-law) Andy Barclay (brother-in-law) Christian Barclay (sister-in-law)Katrina Barclay (niece) Tiffany Valentine (best friend/sister/godmother to Jaden Ray/ mother of glen and Glenda) Glen (son with Tiff) Glenda (daughter with Tiff)
Sprouse: Brooklyn (Brook) Ray
Name: Jaden Lee Ray
B-day: April 25,2017
age: 11
Family:Brook Ray (mom) Charles Lee Ray aka (Chucky/dad) Karen Barclay (grandma) Andy Barclay (uncle) Christian Barclay (Aunt) Tiffany (Aunt/godmother) Glan Tilly/Ray ( hafe little brother ) Glanda Tilly/Ray ( hafe little sister )
Name: Glen Tilly/Ray
B-August 6,2020
age: 7
Family: Tiffany Valentines/Jennifer Tilly ( mom ) Brooklynn ( Brook ) Ray ( step mom ) Charles ( Chucky ) Lee Ray ( dad ) Jaden Lee Ray ( halfe older brother ) Glanda ( twin little sister )
Name: Glenda Tilly/Ray
B-day: August 6,2020
Age:7
Family: Tiffany Valentines/Jennifer Tilly ( mom ) Brooklynn ( Brook ) Ray ( step mom ) Charles ( Chucky ) Lee Ray ( dad ) Jaden Lee Ray ( halfe older brother ) Glen ( older twin brother )
Family Pet: pure white Siberian Huskies Family
family Pets name: Ayra
Family Pets b-day: April 28,2017
Family Pets age: 8 (in human years) 56 (in dog years)
Pets Sex:female Huskies Family
YOU ARE READING
Curse of Chucky my way ( Chucky love story book 6 )
FanfictionJust read and vote please and thank ya