Torisawa Kentaro hugával élt együtt, Suzune Kentaroval. Torisawa a Sataro Gimi másodéves tanulója, de nem az osztály hirességei közé tartozik. Torisawanak a legjobb barátja Ikeda Satoru, aki az osztályuk képviselője. Egy napon mikor Torisawa elindult ebédelni belebotlott Ikedaba.
-Tori merre jártál?
-Segítettem a hugomnak a fesztivál előkészítéséhez.
-Értem..A fesztivál: Erről annyit kell tudni hogy minden évben rendeznek egy fesztivált, ahol sport versenyeken lehet részt venni. Suzune a jegyek elkészítésében vett részt, viszont a bátyja nélkül nem sokra ment.
Torisawa és Ikeda miután leültek ebédelni, hirtelen üvöltésre lettek figyelmesek, ami az ebédlő másik feléről szólt.
-Kentaro-kuuuun!
Torisawa felkapta a fejét majd ijedt arccal próbált elbújni az ebédlőasztal Alatt. Akiko Kudo volt az, Torisawa szerelme. Akiko egy igazán kedves lány, akit mindenki szeret a suliban. Ugyebár emlitettem hogy Torisawa nem az osztály híressége. Nos azóta hogy Akiko szeret sok időt eltölteni vele, az egész iskola neheztel rá. Miután Akikó kedves mosollyal az arcán leült Ikeda mellé, lenézett az asztal alá, hogy ugyan mit csinálhat ott Torisawa. Torisawa teljesen elvörösödött és a jól megszokott "leejtettem valamit,, mondattal mentette meg magát. Miután Torisawa vissza ült a helyére, könyörtelen szemekkel nézett rá, a röhögést vissza tartó Ikedára. Miután ezt Ikeda észrevette, ijedten próbálta abba hagyni a nevetést. Akiko kedves mosollyal kérdezte meg Torisawat hogy hogyan állnak a jegyek elkészítésével. Torisawa rögtön rávágta hogy holnapra készen lesznek. Akiko megköszönte hogy sietnek, majd tovább állt.
-Tori, te annyira vörös vagy mint egy paradicsom. -majd elkezdett könnyezni a röhögéstől.
Torisawa semmi szó nélkül vissza pakolt a táskájába, és elindult haza, azon gondolkozva, vajon holnap ugyanúgy elvörösödik-e Akiko jelenlététől.-köszi hogy elolvastad😊 Ha te tetszett jelezd a kommentekben-
YOU ARE READING
A rejtélyes maszk.
Teen FictionEgy napon Torisawa Kentaro egy másod éves gimnazista, hazafelé menet észrevett egy érdekes alakot. Az árnyból nem sok látszott, mindössze annyi, hogy köpeny volt rajta, és egy maszk. Miután Torisawa mélyen bele nézett a szemébe az alaknak, csak...