Felix pov
Ma indreptam spre sala de dans cand l-am vazut prima oara.Avea parul brunet si ochii caprui.Nu era asa de inalt,aveam cam aceasi inaltime.
Vorbea cu coregraful.Prima oara am crezut ca este vreun prieten de-al coregrafului dar cand a intrat pe usa in prima ora am stiut ca nu e asa.
-El este Seo Changbin iar de acum este noul vostru coleg.il prezinta domnul Jung
Changbin,ce nume frumos pentru un baiat frumos.Tot restul orei am fost atent doar la el,nici nu m-am putut concentra la dans.Acum tot ce-mi venea in minte era imaginea lui.
•••
Dupa ore merg in vestiar sa ma schimb iar cand vreau sa plec cineva ma striga din spate.
-Stai! fuge spre mine Changbin
-Tipul cel nou asa? il intreb prefacandu-ma nestiutor.
-Da, Seo Changbin incantat! intinde mana in semn de salut
-Lee Felix. ii spun zambind si ii raspund la salut
-Daca nu te superi ai putea sa-mi areti orasul?Sunt nou aici iar domnul Jung a supus ca te-as putea ruga pe tine.
-Sigur,de ce nu. incep sa merg.Si de unde esti?
-Yongin,dar tu? Ma intreaba acesta
- Australia dar mam mutat aici de ceva timp.
-Pe bune?Si e frumos acolo?
-E,se poate spune si asa.iesim din cladire.Pai atunci sa ma anunti cand ai timp de un tur al orasului.
-Stai,dar nu am numarul tau.
-Oh...da-mi telefonul tau atunci. intind mana pentru a-i lua telefonul
-Sigur.
Dupa ce imi trec numarul ii inapoiez telefonul si o iau spre casa.Doar de la cateva vorbe nu mi-l mai pot scoate din minte.Daca nu as sti deja asta as spune ca sunt gay.Pacat ca daca va sti ma va ura pentru totdeauna.Asta e,va trebui sa ascund totul fata de el chiar daca asta ma va rani pe mine.
CITEȘTI
Love me-Changlix
FanfictionDoi prieteni buni ajung sa aibe sentimente unul pentru celalalt.Dar ce se intampla cand cineva se baga intre ei?Aflati cum se termina povestea lor de dragoste citind Love me -Changlix