2⃣0⃣ kanapa sudah ko boss??

845 58 10
                                    


Writer pov....

"BHAA!!!......"

"eh toli si bos!... "oliv

"mamiiii..."dave....

Nah serentak durang dua melatah sambil buat muka paling buruk di alam semesta... 😂😂

"hahahahahaha................ Uhuk.. Uhuk.... "penumpang nda di undang...??... Sampai tebatuk-batuk nie gara2 telampau katawa tingu wayang pree dapan mata...

Misti kamurang curious kan sepala penumpang nda diundang tu yang tetiba seja wujud dalam nie scene.... Ganggu seja....

Actuly sis nda dah idea part 'bahhhh! 'tu..rasa menyasal pula sis letak tu 'bahhh! '...😂😂..tapi tetiba seja muncul si kawan dalam utak writer..maka terjadila scene ini.. 😂😂

Serentak si oliv sama si dave pusing mau tingu tu makhluk asing di belakang durang... And....

"what?!..... Macamana ko masuk sini owh bro?... "debilang si dave...

Si oliv pula dengan muka yang noponuan tanda  ???....

"haha.. Tula ko bro katawa sampai nda ingat dunia... Sia masuk kereta pun ko nda sadar... Sia mau duduk di dapan tadi tapi sudah ko lock..nasibla di balakang nda belock.... Buli2 bah ko kasih tingal sia di bistro saturang.... Sudahla datang sana ikut kereta ko... Kalau dakat mau jalan kaki balik rumah ndapala... "debilang si leo panjang yang sengaja di kasi libar.....

"hah?..seriously bro dari bistro lagi ko ikut sia?.. Jadi tadi tu ko nampakla? "debilang si dave.... Sudah terang mau juga minta suluh.... Lainla kalau si leo buta.. Tambah lagi si leo nie penyibuk numbur satu.. Opkos nda dha yang dia kasi tinggal..

"haha... Ya part mana satu tu bro?.... Baby.. Baby tu ka?... Haha... Nda sangka kan... --"

Bup!!

"aduh!!...... Gila ko bro.... Buli patah idung sia kana tu remort owh... "debilang si leo sambil gusuk idung dia nie kana umban sama si dave pakai remort.... 😂😂

"bha kamu mau teruskan begaduh macam budak2 ka sini nie..... Macam sia tengah jaga budak tadika pula sini...padahal bebulu sidah semua pun... bagus lagi sia balik.. "debilang si oliv sambil mau buka tu pintu kereta tapi awal2 lagi sudah si dave pigi lock...

"what?!.. "serentak si dave sama si leo... 😂😂

Oliv pov...

Ceh!.. Macam sia nda tau seja tujuan dia barabis mau pujuk sia... Takut laitu sia kasi riput sama mami dia.....

Baby.. Baby.... Puik!...nampak butul nda iklas bah mau minta maap.. Kalau taim nda memujuk teda pula baby...baby dia tu...

Sedang si mangkuk berubah jadi giuk bulu tiba2 ada makhluk tiba2 bersuara di belakang kami... Sekali kami pusing si leo pula nie...

Tekajut jugala sia tetiba saja ada si leo sana dalam kerita.. Ntah cmana sia buli nda perasan taim masuk tadi... Mungkin gara2 telampau marah sama si mangkuk kali tu sampai nda perasan...

Aish... Macam budak tadika butul owh mau begaduh seja nie.... Sia lumpasik tu lelew satu2 baru tau...

Barabis sia mau tarik tu pembuka pintu  tapi sia nda jumpa nie.... Kitai butul owh...

Gunsangal I Lob U Where stories live. Discover now