Wstęp

38 3 1
                                    

• Opis postaci.

ROSE BLACK

Rose to zwykła i niezbyt lubiana kujonka. Ma 17 lat. Posiada długie ciemne włosy i ciemne oczy. Nigdy się nie maluje, gdy przechodzi szkolnym korytarzem nikt na nią nie patrzy, na lekcjach się nie wyróżnia, nie sprawia kłopotów. Myśli, że istnieje sama dla siebie, lecz dopiero zaistnieje w swojej szkole.

DOVE BROWN

Dove jest popularna i bogata. Nie jest typem tej osoby, która myśli, że jest najlepsza. Nie szczyci się tym ile zarabiają jej rodzice, ani tym jak wygląda. To jest typ popularnej, ale miłej dziewczyny, niestety mało kto to zauwarza, wszyscy którzy jej nie poznali jej myślą że ma się za królową szkoły. Posiada średniej długości blond włosy, pełne usta i piękne rysy twarzy. Zawsze sprawia wrażenie jakby szykowała się do szkoły kilka godzin, mimo to okazuje się być zwykłą dziewczyną z codziennymi problemami.

BILL ANDERSON.

Bill to popularny chłopak Jest kapitanem drużyny koszykówki. Swoimi oczami zabija każdą dziewczynę na korytarzu. Oprócz Rose. Żadna nie może z nim flirtować, ponieważ Bill chodzi z Dove. Posiada swoją 'drużynę', w której znajdują się inni koszykarze. Chłopak jest również miły, ale czasem na mniej lubianych patrzy z pogardą.

BETHANY "BAY" BLACK

Bay to matka Rose. Po tym jak zmarł jej mąż ( tata Rose ) była załamana, nie wychodziła z domu, nie raz nie odpowiadała na pytania, które zadała jej Rose. Teraz kiedy za kilkanaście dni ma minąć pół roku od jego śmierci Bay czuję się co raz lepiej, z dnia na dzień staje się weselsza. Kobieta jest bardzo dobra matką, Rose ma ją za przyjaciółkę, mówi jej o wszystkim. Bay wie jak mają się sprawy jej córki w szkole, ale Rose wiele razy mówiła jej, że nie chce się zmieniać. Do czasu....

HAILEY BENSON

Hailey to przyjaciółka Dove. Wcale nie jest tak, że Dove jest bardziej popularna, obie są popularne i przez to też się bardziej związały ze sobą.
Hailey jest tą bardziej odpowiedzialną. Dziewczyny często chodzą razem na zakupy, więc często umieszczają zdjęcia na swoim Snapchatcie ze wspólnych wypadów.
Hailey pomimo tego, że cały czas spędza poza domem bardzo dobrze się uczy. Wiele osób ma ją za ideał.

COLE JONES

Cole to chłopak, który doszedł do klasy do której chodzi Rose. Na początku nie odnajduje się tam. Pewnego dnia Cole i Rose zaczynają sobie pomagać by osiągnąć to co chcą.
Poza tym Cole to miły chłopak. W szkole chodzą podejrzenia o jego orientację. Czy Cole wybierze taką drogę jak Rose ?

LUCY ROOMEY

Lucy to kolejna popularna dziewczyna. Zawsze gdy rodzice wyjeżdżają robi wielkie imprezy w swoim domu. Rose nigdy na żadnej z nich nie była. Również co jakiś czas organizuje słynne nocowania, na które zatrudnia kosmetyczki by zrobiły wszystkim zaproszonym dziewczyną manicure i pedicure, kupuje dziewczynom upominki i zatrudnia kucharki. Każda dziewczyna marzy o tym by tam być.

NOAH CENTINEO jako ZACK EVANS

Zack to wysoki ciemnowłosy chłopak. Posiada jasne piwne oczy. Należy do drużyny koszykówki jak i ekipy Billa. W szkole jest popularny, ale nie tak jak jego przyjaciel.
Zack to chłopak, który czasem gwiazdorzy, ale zazwyczaj jest po prostu 'jednym z popularnych koszykarzy'. Jest zabawny i sympatyczny.

EDWARD "EDY" BLACK

Edy był ojcem Rose. Był wspaniałym tatą jak i mężem. Zmarł przez chorobę, która go męczyła długi czas.

KEVIN ROSS

Kevin to przyjaciel Zacka. Kevin to
wysoki szatyn o zielonych oczach i zaraźliwym uśmiechu. Nie wyróżnia się jakoś bardzo z pośród innych z drużyny. Co dwa tygodnie ma nową dziewczynę. Nie jest kobieciarzem, po prostu nie układa mu się z każdą po kolei.

13 things to do before I die.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz