3.5

424 29 19
                                    

Tim~_~_~_~_~
Jason ve Dick'i Bruce'a bırakıp kafetaryaya indim.Damian yalnız başına köşedeki masaya oturmuş bi andan ağlarken bi andan gözlerini siliyordu.
Yanına gittim."Hey."Hızla gözlerini silip bana baktı."Ne istiyorsun Drake..."Yanına oturdum."Ağlıyor gibiydin."Bana sinirlice baktı."Seni ilgilendirmez Drake!"Güldüm ve saçlarını karıştırdım."Damian bende abinim..."Acı bir şekilde gülümsedim."Aslında benden nefret etmen beni çöz üzmüştür her zaman..."Bana baktı,ah bu bakışı biliyorum.
"Drake...Eh neyse banane."Heheh anlıyorum Damian pişmansın.
"Neden ağlıyordun?"
Biraz bekledikten sonra ağlamaya başladığını duyup ona döndüm doğruldum."Damian?"Bana baktı hıçkırarak ağlıyordu.
"B-Ben Todd..."Ona baktım ve kendime çekip sarıldım,bir süre zorlasada pes edip karşılık verdi.Gözyaşları tişörtümün göğüs kısmından geçiyordu."Bilerek yapmadım Drake...Bilerek yapmadım!"Ellerimi saçlarına koydum."Biliyorum Damian...Biliyorum."Daha sıkı sarılıyordu."Uyandığında O nefret edecek benden,Grayson'da nefret ediyor!"Gülümsedim."Damian kimse senden nefret etmeyecek Jason uyandığında güven bana seni hala seviyor olacak.Biz kardeşiz Damian senden asla nefret etmeyiz."
Çekilip şaşkın halde bana baktı bende gözyaşlarını sildim.
Hadi dönelim olur mu?"Gülümsedi ve kalkıp odaya doğru gitmeye başladık.
"Drake,Senden nefret etmiyorum...Artık."Gülümsedim ve elimi omzuna koydum ve odanın kapısını açtım.

Dami~_~_~_~_~_
"YA Bİ SİKTİR GİT SARILMA!DİCK!"Todd ve Grayson'a baktım.Dick ona sarılmaya çalışıyordu ama Jason izin vermiyordu.
Onlara bakakaldım.Jason onu kenara çekip bana baktı,yanına gittim."Todd ben yan--"
"Damian iyi misin?Sana zarar vermedim değil mi?"Lanet Todd...Lanet!
"Todd..."Ellerin yüzüme koydu."Damian seni korkutmak istemedim.Dick'i vurduğumun farkında bile değildim."Vücuduma kendine yasladı ve sarıldı."Böyle hissettirdiğim için üzgünüm."Hepsi ayrı duygusal...Todd bile...
Çekilip ona baktım."SGragsın ona kızmadın mı?"
"Hayır.Bilinçli yapmadı ve bunu yapacağımı tahmin ediyorum."Akşıma geldi evet,ani bir haraketle Todd'a döndüm."Babam sana ne söyledi?"
Todd başını eğdi.
"Salaklığım yüzünden öldüğümü...Ve tüm Robinlerin benden daha iyi olduğunu söyledi..."Kaşlarını çatıp korkunç şekilde baktı."Onu öldürmek istedim...Ama Bunu yapamazdım..."

Dick yumruklarını sıktı...Bende kaşlarımı çattım...
"Baba..."

Batman vs Robin görebiliriz belki~
Yorum ve voteleri unutmayın!

Damian&Dick&Jason&Timmy 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin