MIA

1.2K 35 1
                                    

2.00 am

Lisa      : Baby... baby Jen ?? 

Jennie : *groan* hurm.. wae?

Lisa      : Do you love me???

Jennie : Yes, Lili.. I love you. Go to sleep now.. i am sleepy. 

Lisa       : Okay :,(

2.30 am

Lisa      : Jennie...Nini... jagiya....I can't sleep...stay up with me please *with aegyo*

Jennie : go to sleep Lisa....don't bother me, go away!!

Lisa      : *snift* you said you love me Nini.. but now, you kick me out of your way..huhuhuhuu *crying like a bitch*

Jennie : *groan+screaming* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Lisa!!! what's going on with you Lili??? stop crying before i kick your ass !! 

Lisa       : *louder crying*

Jennie : FFFFFFFFFFFFFFFF !!!!!! Yah!!! enough!! aishhh... idk why i fall in love with kiddo!! stop Lisa! 

Lisa        : *still crying like a kid* Nini don't love me anymore..huhuuhuhukkkk.. 

Jennie  : Go away Lisa!! i don't have time to entertain your childish way Lili... go away!!!shusshhhh!! get out from this room! i still wanna sleep... 

Lisa        : *snift* arraso.. i will get lost from your life Nini...thank you for everything love.. goodbye.. (walking out from Jennie room)

Jennie  : Gosh!!! Lisa!! yah!! where are you going huh???

Lisa       : I will sleep together with Rose.. since my girl kick me out! *sulk*

Jennie : YAH!!!!! comeback Lisa!! 

Lisa      : *close the door*

Jennie : This kiddo make me crazy !!! *sigh* whatever!! i don't care!!

8.00 am 

Jisoo    : Good morning Jendukie!!! you look like a chicken hahaha

Jennie : Shut up ! 

Jisoo    : pppong!!!

Jennie : ppong your ass Jichu!! 

Rose     : Hi unnie! let's breakfast together ..where is Lisa??

Jennie : Ehhh, i thought she sleep with you? does she?

Rose     : HAHAHAHAHHAHA, unnie you being weird today.... usually Lisa will sleep with you...

Jennie : *panic* Ommo... Lisa is missing...LISA!!!!!!!!!!MY LILI....BABY!!!!

Jisoo    : OH MY GOSH>> Jen! you're being noisy! no wonder Lisa refuse to sleep with you..ppong!!!

Jennie  : Jichu!!!!!! *death glare* Leo Luca where is your daddy???!!

Leo & Luca : miao...miao...

Jisoo     : lol Jen!!! your limario is busy sleeping with her new wifey. HAHAHAHAHA

**PANGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!****

Jisoo : *collapse* 


Li & NiWhere stories live. Discover now