Ep1
Jm pov:မေန႔ကစီမံခန္႔ခဲြေရးဌာနရဲ႕႐ုံးခန္းမွာဆူညံ့ေအာင္လုပ္ၿပီးသူလာျပန္ၿပီ
ကြၽန္မသိရသေလာက္ေတာ့သူကေဒသခဲြဌာနရဲ႕အတြင္းေရးလက္ေထာက္ သူ႔ေ႐ွ႕ကပင္စင္ယူသြားသူအစားေပါ့ဒါ့အျပင္သူကလူငယ္မို႔လို႔popularျဖစ္တယ္စိတ္ထားလည္းေကာင္းတယ္ၿပီးေတာ့ေခ်ာတယ္
့သူ႔နာမည္ကJeon Jung kook
သူအားလံုးရဲ႕ေ႐ွ႕မွာproposeလုပ္မယ္လို႔မထင္ထားဘူးJk "Will you marry me
Plz marry me
..........marry.......
...........me.........."Jm pov"ငါ့ေခါင္းထဲမွာအာ့ပဲ ပဲ့တင္ထပ္ေနတယ္
အာ့ပဲေျပာၿပီးဘာမွမေျပာပဲသူ႔႐ုံးခန္းကိုျပန္သြားခဲ့တယ္"Sohee"Hey Jimin handsome secretary လာေခ်ာင္းေနတယ္နင္နဲ႔ေျပာစရာ႐ွိလို႔မ်ားလား"
Jm "ေျပာစရာညီမသိေတာ့ပါဘူးunnieရယ္"
Jm pov"မေန႔ကအဲ့ကိစၥေၾကာင့္ေကာင္းေကာင္းမအိပ္ရဘူးသူငါ့ကိုတကယ္သေဘာက်လို႔႐ုတအတရပ္proposeလုပ္တာလားမသိေပမယ့္အာ့ကရီစရာေကာင္းမေနဘူးလားငါတို႔တေယာက္ကိုတေယာက္သိတာမၾကာေသးပဲ"
Sohee"သူနင့္ကိုသေဘာက်တယ္ဆိုသူအျမဲဒီကိုလာေနမွာေပါ့နင့္ကိုနင္အထင္ႀကီးေနတာမဟုတအဘူးလားသူနင့္ကိုမခ်ဥ္းကပ္ပဲျပန္လည့္သြားဦးမယ္ 😝"
Jm "stop Unnie ညီမအခုအလုပ္လုပ္ေနတယ္ေလထမင္းစားခ်ိန္မီေအာင္"
Sohee "နင္သူ႔က္ိုလက္မခံရင္တသက္လံုးအပိ်ဳႀကီးျဖစ္ေတာ့မယ္တေယာက္ေလာက္႐ွာစမ္းပါဟာMr.Jung Kookလိုလူမ်ိဳးေပါ့"
Jm "Unnie !!😣မ်က္လွည့္သာတက္္မယ္ဆိုBtsရဲ႕မိန္းမေတာင္ျဖစ္ႏိုင္တယ္"
Sohee "မ်က္လွည့္တက္မွေတာ့...နင့္ကိုယ္နင္အထင္ႀကီးေနျပန္ၿပီJung Kookကခ်မ္းသာေပမယ့္ဘာလို႔အစိုးရဝန္ထမ္းျဖစ္ေနလဲမသိဘူး"
အလုပ္မ်ားေနလားဒီမွာနင့္အတြက္ညေနစာ
Sohee"ဘာေတြလဲ MinHyun "
Minhyun "ငါ့သူငယ္ခ်င္းJungkookကနင့္ေပးခိုင္းလိုက္လို႔ေန႔လည္စာစားခ်ိန္အျပင္ထြက္မစားလိူ႔သူဝယ္ၿပီးနင့္ကိုေပးခိုင္းလိုက္တာသူငါ့ကိုေျပာလိုက္တာတေယာက္ထဲစားပါတဲ့
မေန႔ကကိစၥေၾကာင့္ငါ့သူငယ္ခ်င္းအေနနဲ႔shockရခဲ့တယ္ဒီေကာင္ငါ့ညီမကိုဘယ္တုန္းကcrushေနတာလဲေပါ့နင့္ကိုproposeလုပ္လိမ့္မယ္လို႔မထင္ထားဘူးသူနင့္ကိုတကယ္ႀကိဳက္တယ္ထင္တယ္"Sohee "နင္ကနင့္သူငယ္ခ်င္းကိုေယာက္ဖေတာ္ခ်င္တယ္ေပါ့"
Minhyun "အဲ့လိုမဟုတ္ပါဘူးသူကJiminကိုခ်စ္ ္ေၾကာင္းပဲငါ့ကိုေျပာေနလို႔ပါ "
Jiminအျပင္ကိုေငးၾကည့္မိစဥ္
Jk "စားဖို႔မေမ့နဲ႔ေနာ္"Jm pov "Jungkook႐ွင္မတရားဘူးေနာ္ကြၽန္မကိုရင္ခုန္ေအာင္သိပ္လုပ္တယ္ "
Jm "ကိုႀကီးMinHyunကိုႀကီးသူငယ္ခ်င္းကဘယ္လိုလူမိ်ဳးလဲ"
Minhyun "Huh?ငါထမင္းစားၿပီးျပန္လာခဲ့မယ္"