Tajemství osudu

97 6 12
                                    

Autorka: Peii041

Tohle nejde ani popsat. Slečna má velmi originální nápad na knížku. Zase, snad každý se dokáže ztotožnit s hlavní postavou. Výborně napsané pocity. Hodně se mi líbí, (to už teda jedna paní psala, ale já si to myslím též) že se autorka jakoby stává při psaní i čtenářem. Vždy když si řeknete nějakou otázku, autorka jakoby vám četla myšlenky. Celkově její psaní je nesrovnatelné s tím co píšu třeba já. No a jednou, jestli bude tahle kniha v prodeji(Pokud bude). Koupím jí svým dětem,rodině,kamarádům a prostě všem co budu moct. Vlastně mám taky celkem zajímavou příhodu, jestli to tak můžu nazvat. Jednou jsme se s autorkou zakecali, u jedné z jejích kapitol a zjistili jsme, že jsme si strašně moc podobné (kromě vzhledu a samozřejmě rodiny :D). No a tak jsem šla za mamkou s tím jestli mi něco netají, třeba sestru že jo a ona jenom. ,,Co to meleš? Jaký dvojče?''. Tak jsem jí řekla tuhle příhodu a ona řekla, že je to velmi zajímavá shoda náhod, ale že mi sestru fakt netají. Tak nevím no. Ale to odbočuju od tématu. Zkrátka, okamžitě všeho nechte a ihned začněte číst. Jen vás zase upozorňuji: JE TO NAPROSTÁ DROGA!! NEJDE PŘESTAT!!

A autorce chci něco vzkázat: ,,Myslím si že jsem tě sem měla dát jako první. Ale co moje dvojče si holt počká :D. Jen tě předem upozorňuji, že jestli neuděláš alespoň bonusovou kapitolu. Najdu si tě a nechám tě mučit tak dlouho dokud neodsouhlasíš pokračování :D '' (Jo, už začínám chápat proč si nikdo nedává do popisu svoje město. Přesně kvůli někomu jako jsem já :D)

Za lepší WattpadKde žijí příběhy. Začni objevovat