Lucas! Nie mogę...

15 0 0
                                    

Gdy usłyszałam te słowa poprostu je olałam. Weszłam do szkoły i poszłam w kierunku mojej szafki, wyciągnęłam klucze aby wyciągnąć rzeczy na plastykę. Wzięłam je i udałam się na pierwszą lekcje czyli zajęcia artystyczne. Lekcje minęły mi szybko.

Po lekcjach wróciłam do domu. Zjadłam obiad, który zostawiła mi mama po czym wróciłam do pokoju i stwierdziłam se pójdę kupić sobie nowe ciuchy. Wyciągnęłam pieniądze i ubrałam ciemne jeansy czarny podkoszulek i pudrową bluzę oraz ubrałam czarne trampki. Wyszłam na galerie gdzie kupiłam sobie 3 bluzy, 4pary spodni, 6 podkoszulek i 2 komplety bielizny. Gdy miałam już wychodzić zobaczył outfit który był piękny dresowa sukienka i do tego vansy, dlatego to kupiłam. Byłam w domu dopiero o 18 00 i odrobilam lekcje gdy dostałam SMS.
Od Nieznany
Cześć kujonko jesteś w stanie zrobić mi korepetycje z histy bo mam jutro kart.?
Oczywiście był to Lucas.
Do Nieznany
Tak jestem pasuje na 18 30 w bibliotece na ulicy Kopernika?
Od Nieznany
W bibliotece? A nie możemy u mnie będę po Ciebie o 18 25.
Do Nieznany
Okej
Przewróciłam oczami bo nawet nie miałam się po co kłócić. Zobaczyłam czy mój make up nadal się trzymał i stwierdziłam ze jest dobry. Wyszłam z domu o 18 24 i czekałam. Po 2min przyjechał ten dzban i pojechaliśmy do niego wyjaśniłam mu 2 kolejne tematy. Brunet przyniósł popcorn i zaczęliśmy go jeść ale on zaczął we mnie rzucać to ja nie mogłam być gorsz i tak zaczęła się bitwa na popcorn.
- Ja już się będę zwijać już 20.
- No dobra.
- No to pa
Już miałam wychodzić, gdy usłyszałam dźwięk kluczy.
- Odwiozę cię. Masz dopiero 16 lat.
- Ta dzięki. Nie musisz ...
- Nikt nie musi wiedzieć
- Lucas! Nie mogę jeszcze Ci reputacje zepsuje - powiedziałam z ironią.
- Nie narzekaj tylko chodź.

Gdzieś o 20 15 byłam w domu.
Umyłem się powtórzyłam tylko sobie materiał na jutro i poszłam spać.

Dzisiaj znowu szkoła. Wstałam i ubrałam koszulkę z adidasa, czarne jeansy a włosy zostawiłam rozpuszczone. Ubrałam moje nowiutkie vansy.
Do: Luke ❤️😂
Podwieziesz mnie do szkoły
Od Luke❤️😂
Będę za 10 min
Wyszłam z domu i poczekałem na chłopaka poczuł wsiadłam do jego auta i ruszyliśmy pod szkołę, której miałam powoli dosyć...

Niepowtarzalna zmianaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz