ÖLÜM MELEĞI DİYARI :
"Ne? Iki tane ölünün kafası mı ?"
"Ha ha yine kazandım."
"Hey ryuk oynamak ister misin ? Bir katıl bak ."
"Ben böyle iyiyim."
İNSAN DÜNYASI :
"Yogami son cümleyi tercüme eder misin ?" Ah! Şu öğretmenler .
"Tanrı'nın öğretilerini takip etmelisiniz eğer öğretiye uyarsanız ,denizler sessiz kalacak ve fırtınalar kopmayacak."
"Beklediğim ve her zaman ki gibisin Yogami."
Alışık olduğum cümleleri dinlerken zilin çalmasıyla okuldan çıkıp eve doğru yürümeye başladım. Yine haberleri her taraftan duyuruyorlardı.
"Bugün saat onbirde kanagowa bölgesi 'ndeki yokohoma da bir apartman sitesinde otuzlarında bir adam kanlar içinde bulundu .
Polis ölüm nedeninin bir cinayet olduğuna karar verdi ve sıradaki haberimiz bugün shibuya Tokyo 'da Noami tofuji adında ellibeş yaşlarında bir şüpheli yirmibeş yıllık arkadaşını öldürdüğü gerekçesiyle tutuklandı."
Günden güne hiç bir fark yok.
[ertesi gün]
Sıramda oturmuş dışarıyı inceliyordum .Derslerin bir okadar basit olması işime geliyordu ama bir yandan sıkıcıydı.Bu dünya sıkıcıydı. Pencereden bakmaya devam ederken bir defterin yere düştüğünü gördüm ,çimenliklerin oraya düşmüştü .Zilin çalmasına çok az kalmıştı . Merak etmemek elimde değildi ki.
Zil çaldığı an sınıftan çıkıp bahçeye doğru yürümeye başladım . Defter orada duruyordu eğilip defteri aldım .
DEATH NOTE "ha ?"
Kapağındaki yazı beni çok şaşırtmıştı açıkcası ,ilk sayfayı açtım
NASIL KULLANILIR
1- Bir insanın tam ismini yazarsanız ölür.
Komik . Tek kelimeyle gerçekten komik . Bunlardan ciddi anlamda sıkıldım .bu da ardı arkası kesilmeyen aşk mektupları kadar kötü . Isım yazılan kişi ölürmüş ,hadi ordan.
[Eve giderken ]
Kahretsin bunu yaptığıma inanamıyorum . Yani defteri aldığıma inanamıyorum. Gerçek olma olasılığı yok ama şu genetiğimdeki merak duygusu beni yıpratıyor ...
Eve geldiğimde direk odama geçip defteri açtım . "Yazan kişi ,ismini yazdığı kişinin yüzünü aklında canlandırmazsa bu defter işe yaramaz . Bu nedenle aynı ismi taşıyan kişiler etkilenmez . Eğer ölüm nedenini ismin yazılmasından kırk saniye sonra yazılırsa gerçekleşir . Eğer ölüm belirsizse ismi yazılan kişi kalp krizinden ölür. Ölüm nedeni yazıldıktan sonra , ölümün detayları sonraki altı dakika kırk saniye içinde yazılmalıdır ."
Yazılanlara göre ölürken adamın huzur içinde ölmesinde sağlayabilirsin , acı çekmesinide . Birinin böyle bir eşek şakasına bu kadar çaba harcaması çok etkileyici . Isimleri yaz ve ölsünler , öyle mi ?
Gerçekten çok aptalca ama bu bir eşek şakası ise gerçekleşme olasılı yok . Bunu deniyeceğimi hiç zannetmedim ama denemekten zarar gelmez dimi ?
Dayanamayıp masaya gittim defteri açtığımda aklımdaki sorular beni rahat bırakmıyordu.
Eğer biri gerçekten ölürse ,bu beni katil yapar mı? Hah , sanki gerçek olucakta. Televizyonu açtığımda spiker hergüne olan şeyleri farklı isimlerle söylüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM DEFTERI
FantasyYagami Light, zeki ve derslerinde gayet başarılı bir lise öğrencisidir. Light için bu dünyada en önemli şey adalettir. Haberlere yansıyan cinayetlerden ve insanların yozlaşmasından son derece bıkmıştır. Bir şinigami olan Ryuk, Şinigami Dünyasında he...