7

14 2 0
                                    

Тетцу:
-Събудих се от тежеста върху мен.Когато отворих очи Такуми спеше сладко върху мен.Не исках да го будя затова останах и го гледах чакайки да се събуди.Извадих си телефона от джоба като внимавах да не го събудя.Когато погледнах часът се ококорих беше 08:00 часът сутринта.Сигурно наще са се претеснили за нас но щом не са звъняли значи някой им е съобщил.Докато си мислех Такуми се размърда.

Такуми:
-Добро утро слънчице.Потърках си очите и го прегърнах.Беше толкова хубаво да се събуждам в прегръдките му.

Тетцу:
-Добро утро любов.Искаш ли да направим закуска за спящите принцеси? И се засмях.

Такуми:
-С удоволствие.

Тетцу:
-Станахме и тръгнахме към кухнята.Отворих хладилника и се разгледах.Нямаше много продукти но имаше за палачинки.Извадих всичко нужно и почнах да правя сместа.След като я направих.Такуми се зае да ги прави.Любов ще  отида да ги събудя няма да се бавя.

Такуми:
-Добре отивай слънчо.Но първо почукай не искаш да ги завариш голи нали.Засмях се и го целунах.

Тетцу:
-Добре.Тръгнах на горе и почуках на първата врата.Никой не отговори и направо влезнах с гръм и трясак.Рейджи и Юкито спяха гушнати бяха толкова сладки.Тръгнах към тях и започнах да ръчкам Рей и Юки.Те станаха и проговориха сънено.

Рей и Юки:
-Какво искаш.

Рей:
-Остави ни да спим.Все още е много рано.

Тетцу:
-Хайде ставайте принцеси с Такуми правим закуска.Те станаха колкото и да не им се искаше а аз излезнах и се насочих към другата врата.Пак почуках и пак не ми отговори никой.Пак влязох с гръм и трясак.Пак същата картинка.Хидеши и Таку спяха сладко сладко прегърнати.Все пак е станало нещо между тях.Много се радвам за тях.Тръгнах и побутнах леко Таку.Той подскочи явно се стресна.След него и Хидеши се размърда и започна да търка очи.Таку започна да става но Хидеши не му даваше да стане.Хайде принцеси слизайте долу с Такуми правим закуската.

Таку:
-Добре само ако мога да се измъкна.Подсмихнах се на Хидеши.

Хидеши:
-Няма да е скоро.Едва от вчера вече те имам в прегръдките си не си познал ако си мислеш че ще станеш.Изгледах го с дяволита усмивка.

Таку:
-Целия почервенях.Не говори такива работи пред другите срам ме е.Хареса ми но е срамно скарах му се и го прегърнах силно.

Тетцу:
-Не искам да ви развалям любовната картинка но идвайте за закуска.

Хидеши:
-Добре де слизаме.Издишах тежко и станах.

Тетцу:
-Тръгнах надолу по стълбите и право в кухнята.Всичко беше готово.Рей и Юки бяха седнали на масата а Такуми се запъти към масата с няколко чинии.Отидох и взех голямата чиния с палачинките и я сложих посредата на масата.От хладилника взех течен шоколад.Бях радостен че имат течен шоколад.Сложих го на масата и отидох да си измия ръцете.И с радостна усмивка седнах на масата до Такуми.Не след дълго се довлачиха Хидеши и Такуми.Седнаха и почнахме да закусваме след като свършихме.Хидеши и Таку най накрая споделиха със всички че вече са заедно.С Такуми бяхме щастливи и ги поздравихме.Рей и Юки бяха изненадани но и те се радваха много и ги поздравиха.С такуми измихме съдовете и оправихме в кухнята.След това всички се събрахме в хола и започнахме да чистим.От вчера беше голяма соматоха.Сетих се за наще.Ам... Таку Такуми някой каза ли на наще нещо.От както излезнахме вчера не сме се прибирали.

Таку:
-Спокойно вчера когато ви оставихме двамцата насаме аз им звънах и им казах че ще спим в Рейджи.Те нямаха проблем с това.

Тетцу:
-Добре.Искате ли да гледаме някой филм?

Такуми:
-Аз нямам против.

Рей и Юки:
-И ние.

Хидеши:
-Добре стига филма да е хубав.

Таку:
-Добре.

Тетцу:
-Прегледах дисковете с филми и видях някаква комедия.Грабнах го и го пуснах.По време на филма всеки беше сгушен в половинката си и се радваше на филма.Имаше 4 пакета с пуканки от вчера който не бяха докоснати.Опукахме три купи с пуканки на всяка двойка по купа.Почнахме да гледаме филма.Атмосферата беше прекрасна всеки се смееше.Филма беше много смешен.След час и половина филма свърши оправихме и всеки тръгна към къщата си.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Съжалявам ако има правописни грешки.Дано да ви е харесала.😊

Dangerous LoveWhere stories live. Discover now