AŞIK OLMAK İSTEDİM

81 13 24
                                    

Aşık olmak istedim penceremi tıkırdatan yağmur damlaları , bahardan sonra ağaçların derinliklerine saklanan o kuşlar, kendini gizleyen o güneş,müthiş renklerdeki şerit şerit gökyüzüne dizilen o gökkuşağı,içimdeki huzur ,yüzüme yansıyan o tebessümle ,en saf ,en temiz halimle aşık olmak istedim.

Deli gibi sevmek, sevgim uğrunda savaşmak istedim .
Yağmurda ellerini ellerime,kalbini kalbime kenetleyeceğim birini istedim.
Gözlerinin içine bakıp o ateşle kavrulmak istedim.
Buğday tarlasına düşen kıvılcım misali yanmak istedim aşkından.
Gözlerinin mavisinde batan bir gemi olmak istedim .
Zile basıp kaçan çocuklar gibi kaçmak istedim senle hayattan,kurallardan,yaşanmisliklardan
Mahallenin yaşlı ve huysuz amcasının bahçesindeki meyveyi yemiş çocuk gibi korku dolu ama mutlu olmak istedim.
Kaybolmak istedim kısaca seninle kaybolmak ve birdaha bulunamamak.
Aşık olmak istedim.
Sadece sana...
Odamın içine giren güneş ışıkları kapalı gözlerimi tırmalıyordu adeta ,gözlerimi açtım yanıbaşımdaki komidinin hemen üzerinde duran saate baktım işe yetişmek için sadece yarım saatim olduğunu gördüm .
Hızlıca üzerimdeki mevsimlik yorgani attim ve dusa kostum . Hizli ve soguk bir duş aldim ,4 kapaklı ahşap dolabımı açtım.
Siyah yüksek bel pantolonumu , zebra desenli gomlegimi, kalın kemerimi ,ve flarimi çikardim. hizlica giyindim ve makyaj aynasina gectim. hafif ama guzel bir makyaj yaptiktan sonra sari saclarimi ustten taradim ve dogal sportif bir hava yakaladim. Bir arkadasimin hediye ettigi ayni zamanda benimde cok sevdiğim parfumude sıktım
Vestiyerden siyah sittillettomu çikardim ve ayaklarima gecirdim.
Evin anahtarinida cantama koyduktan sonra dosyami elime aldim ve hizlica asansore kostum asansor 1. Kattaydi ve benim sadece 10 dakikam vardi
8.kattaki evimden merdivenleri kosarak inmeye karar verdim ayağimdaki siyah sitilettolarimi cikardim ve basamaklari hizlica inmeye basladim.
8.kat 7.kat 6.kat 5.kat ...derken 2. Kata kavusmustum bile hizlica kosmaya devam ederken biranda yere kapaklandim .
Gözlerimi açtiğimda başımda hiç tanimadigim genç ,bi o kadar da yakışiklı bir adam vardi.
Gozleri denizi andiriyordu adeta .
Diye dalip adamin gozlerinde kaybolurken tam karsimda duran kahverengi eski oldugu kenarindaki kirilan patcalarindan anlasilan saate takildi gozlerim
Geç kalmıştım hemde ilk günden
Kahretsin!
Hizlica yerimden kalkmak istemistim'ki ayak bilegimde siddetli bir ağri hissettim.
Olanlari kisaca gozumun onunden gecirdikten sonra zorlada olsa ayagi kalktim. Karsimda duran genc ve yakisikli adama tesekkur ettikten sonra evin cikis kapisini sordum.
-Bu haldemi gidiceksiniz ?
-Evet ne var'ki halimde?
Karsidaki aynadan kendime baktim .saçim basim dagilmis , makyajimda akmisti. pantolonumdaki ıslaklığı soylemiyorum bile.
-Siz kimsiniz?
-Hanimefendi merdivenlerden dustugunuzde sesinizi duydum .sese ciktigimda siz coktan merdivenlerin en assagisina yuvarlanmistiniz.
-gercektenmi?
-evet bende sizi aldim ve eve getirdim kolunuz kaniyordu ustten pansuman yaptim ve sardim .
-çok teşekkür ederim gerçekten
-Rica ederim,ama bi doktora gorunmelisiniz. Disaridan gorunmeyen hasarlar olabilir
-Olmaz ,zaten gec kaldim hemde ilk gunden
-Iyi görünmüyorsunuz.
-Düşündüğünüz için teşekkür ederim ama uzun süredir böyle bir iş teklifi almamıştım .bu görüsmeye gitmek zorundayım.
-pardon ne iş yapıyorsunuz?
-İç mimarım ünlü bir şirketin toplantı odasını dekor edicektim .ayrica paradada anlaşmıştık .ama benim sakarlığım iste.
-böyle düşunmeyin lutfen sagliginiz herseyden önemli ayrica merdivenler yeni silinmisti ve yasti yani bunun sizin sakarliginiz ile bir alakasi yok dedi.
Konusurken gozlerine dalmis ne dedigini duymamistim masmaviydi ve insanin ilgisini cekiyordu gercekten
Biseyler daha soylemis olmali'ki ben duymamistim .taki ellerini omzuma tiklatana dek .
Ellerini dokundurmasiyla siçradim yine kalkmak istedim ki
Az once karsimda duran uzun boylu yakisikli mavis adamin da beni izledigini fark ettim.
Ağriyan bileğime rağmen kalktim kendimi biran once disari atmak istiyordum.benimle beraber o da kalkti ve kapiya kadar bana eslik etti . Tesekkur ettim ve ona bir can borcum olduğunu belirttim .en guzel halimle gulumseyerek
Şakacı bir tavırla
-seve seve hayatimi istedigin zaman kurtarabilirsin dedi.
Asansoru cagirdi ve asansor assagi gelene kadar sustu .
Asonsor gelmisti kisa bir vedadan sonra kapiyi actim. Tam iceri girecekken
-adin ne?
-gulumsedim evet tanisma faslini unuttuk . Soyle yapalim evim 8. Katta sizi kahveye bekliyorum .
-peki
Offff nasil boyle bi hata yapabilmistim sabah hizlica ciktigim icin evi dagitmis ve toplamamistim . Ağriyan bileğime rağmen evin icinde afallayarak kosturuyordum.
Hardal sarisi koltuklarimin uzerindeki renkli yastiklari duzeltiyor ,sehpanin uzerindeki misir kabini ve kahve bardagini mutfaga tasiyordum. Hizlica yaptigim kisa temizlikten sonra sacimi basimi duzeltmek icin odama gittim . Elimi yuzumu yikadim. Kiyafetlerimi degistim. Hafif birseyler surdum. Ve misafirimi beklemeye basladim.
Dil donnn dil donnn dil donnn
Kapi caliyordu acmadan once vestiyerin yuvarlak aynasindan kendime son kez baktim.
-selam
-hosgeldin gecsene
-hosbulduk
Elindeki elmali tarcinli kurabiyeleri gorunce dayanamadim ve bi tane agzima ativerdim mutislerdi .
-senmi yaptin?
-hayir
Aklimda bin turlu dusunce vardi acaba evlimiydi ? Yok ya divanin kenarinde ic ice gecirilmis corap gormustum . Yada sevgilisimi vardi? Anneside yapmis olabilirdi
-nasil oldun?
Bilegimde agri var ama daha iyiyim .
-hep boyle inatcimisindir?
-nasil yani?
-hep diyorum boyle inatcimisindir?
- neden boyle birsey soylediniz anlamadim gercekten ama sanirim evet.
-kahveni nasil icersin?
-sekerli
-Tmm hemen kahveleri yapip geliyorum .
Kahveleri yapmak icin mutfaga geldim ,beyaz kahve fincanlarini gumus tepsiye ozenle dizdim minik su bardaklarina soguk su doldurdum. Cok sevdigim gul lokumunu kahvenin yaninda servis etmek uzere minik tabaklara aldim kahveleri pisirdim ve fincanlara doldurdum.elmali turtalarida servise hazir ettikten sonra
-Kahveleri terasta icmeye ne dersin?
-Süper
-yerinden hizlica kalkti mutfaktan turta tabagini aldi ve beni takip etti.
Elindeki tabaği masaya birakti ve disariyi izledi.
-2.kattaki evi kiralayarak hata yapmisim sanirim.
Dedi.
-her katin ayri avantajlari var benimkide manzara .geceleri mutis oluyor biliyormusunuz ?
Sehrin yanan isiklari kosturmaca icindeki insanlar vizir vizir gecen arabalar deniz ve yildizlar ...
-harika
-bu arada ben melek
-çok memnun oldum.
Bende salih
-bende
Ee biraz kendinden bahset ne is yaparsin mesela?
-benim bi kafem var. Genellikle orada zaman geciriyorum.
-Öylemi cok iyi nerede peki? belki birgun ziyaretinize gelirim.
-buraya yakin yat limanin ust tarafinda hemen
Tabiki cok mutlu olurum dedi.
Biryandan kahvelerimizi iciyor biryandanda derin sohbetlere daliyorduk ki elindeki saate bakti ve kalkmasi gerektigini soyledi .
-kahve icin cok tesekkur ederim elinize saglik bende birgun sizi agirlamak isterim.
-Memnuniyetle
. İcimde bi huzursuzluk olusmustu. Daha bugun tanistigim adamin gitmesi neden bu kadar huzursuz etmisti'ki beni
Kapiya dogru yuruyorduk. Solondan gecerken
-mütiş bir evin var
-Teşekkür ederim
-Herzaman beklerim.
Kapiya yoneldim, tam acicaktimki
-melek hanim benim iş yeriminde dizayna ihtiyaci var bu konuda bana yardimci olabilirmisiniz?
Bu isi sizinle yapmayi cok isterim.
-ne yani ayakustu iş teklifimi almistim simdi hicbirsey diyemedim.
Bu isi kabul etmek demek salihin masmavi gözleriyle hergun birlikte olmak demekti. Uzun boyu ,kumral saçları ,kibar konuşması , karakterini tabikide daha tanimiyordum ama mutiş bir insan olmaliydi . Boyle bir insanla calismayi bende isterdim . Ama hemen kabul edip bu isin meraklisi gibi gorunmek de istemedim.
-tabi salih bi gun ugrarim yanina konusuruz olurmu ?
-Elbette istedigin zaman
-kendine iyi bak bugun icin tesekkur ederim.
-asil bn tesekkur ederim ,sende kendine iyi bak
Kapiyi kapattim ve salona gectim . Bugunku iste iptal olmustu . Yani salihin teklif ettigi ise ihtiyacim vardi . Aslinda uzun suredir benimde kafe acma planlarim vardi. Ama normalden cok daha farkli bir kafe aklimda hazirladigim mutis bir cizelge vardi. Ama bunu yapabilecegim bir sermayem yoktu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR TUTAM AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin