Neden Mi Mixer'ım?

836 55 39
                                    

Arkadaşlar profilimi tamamen Little Mix'e çevirince bir çok "Neden Mixer'sın. Onları neden bu kadar çok seviyorsun?" tarzı mesajlar geldi. Takip etmeyen kişiler bile yazdı. Ben de anlatmak için bir yazı yazmak istedim. Böylelikle size düşüncelerimi aktarabilirim. Umarım okurken sıkılmazsınız.

Not: Broken Lovers yeni bölüm yarın büyük ihtimalle geliyor. Ve yeni bir Little Mix hikayesi yazacağım. Bilginize.

Konumuza gelelim. Neden mi Mixer'ım.

Ben onların grup oldukları ilk dakikadan beri Mixer'ım. Yani en eski Mixer'lardan biriyim. Bunu söylemek istedim ki bana "yni mixr glmş byle slk slk şylr yzyr .s.s." deme cürretinde bulunmayın.

Öncelikle şunu söylemeliyim ki ben bu kızlara takıntılıyım. Ve bunu beni en az tanıyan insanlar bile bilir. Çünkü bir gün içinde en çok kullandığım kelime "Little Mix" olur. O yüzden benim yanımda Little Mix'e kötü bir şeyler deme cürretinde hiç kimse bulunamaz. Ailem dahil. Zaten ailem alıştı artık. 

Bir gün içinde sürekli onlar hakkında video izliyor,sürekli onların şarkılarını dinliyor ve fotoğraflarına bakıyorum. Usanmadan,sıkılmadan. Daha önce hiç bir ünlüye karşı böyle olmamıştım. Bu kızların yeri bende çok ayrı. Her gün gördüğüm -bazı- insanlardan bile çok seviyorum onları. 

Ne zaman biri beni üzse,kırsa,benimle dalga geçse ya da en basitinden kendimi kötü hissetsem hemen onlara sığınıyorum. Onlar hep benim yanımda oluyorlar. Güç veriyorlar bana. Sesleriyle,sözleriyle.. 

Kendin ol diyorlar bana. Biz senin yanındayız,dokunulmazsın,biz hep beraberiz,sen kimsen O'sun,hiç kimse için değişme diyorlar. Üzgün olduğumda güldürüyorlar. Onlar beni tanımasalar da hep yanımdalar. Onlarla aynı yıldıza bakıyoruz,belki de aynı hayalleri kuruyoruz. Bu bana yetiyor,inanın bana onların varlığını bilmek bile huzur veriyor bana. 

Her zaman yanımda olmalarının yanında bir çok şey öğrendim ben onlardan.

Mesela Jade;

Her zaman çocuk kalmayı öğrendim ondan. Her zaman gülmeyi. İçimdeki duyguları hep dışarı çıkarmayı,kendim olmayı. Belki de onun sayesinde bu kadar eğlenceliyim. 

Jesy;

Vücudumdan utanmamayı öğrendim ondan. Kendimle gurur duymayı. Ne olursam olayım,kendimden utanmamayı ve tam aksine gurur duymayı. Belki de onun sayesinde bu kadar sevilen bir kızım. 

Ya da Leigh-Anne;

Kendi tarzımı yaratmayı öğrendim ondan. "O ne der,bu ne der" diye değil "Canım öyle istedi,ben böyle istiyorum size ne" diye yaşamayı öğretti. Belki de onun sayesinde bu kadar özgüvenliyim. 

Ve Perrie;

O bana dışardakilerin nefretini umursamamayı gösterdi,öğretti.Gerçekten nasıl sevildiğini gösterdi. Salak saçma hakaretler alıp yine de gülümseyi öğretti. Belki de onun sayesinde bu denli güçlüyüm.

LITTLE MIX;

Onlar bana arkadaşlığı,dostluğu,birliği ve beraberliği gösterdiler. Bana arkadaşa güveni ve sadakati öğrettiler. Ve en önemlisi ne olursa olsun yanımda olan birileri olduğunu hatırlattılar. Belki de onlar sayesinde bu kadar güçlü arkadaşlıklarım var.

Evet,onlar benim idollerim. Ve bundan asla ama asla utanç duymuyorum. Bu yazıdan sonrada isteyen takibi bıraksın,isteyen küfür etsin,isteyen hakaret. Umrumda bile değilsiniz. İstediğinizi yapın,serbestsiniz. İdollerimin de dediği gibi "Your words,don't mean a thing. I'm not listening." 

Okuduğunuz için teşekkürler. 

Neden Mi Mixer'ız?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin