~1~

287 24 9
                                    

Çok önceden yazıp yayınlamış olduğum bu tek yazılık kitabı yeniledim! Bu kitaba yazdığım 'Neden Mi Mixer'ım?' adlı yazı çok beğenilmişti. Ben de devam ettirmek istedim. Artık bu kitaba içimden geldikçe yazı yazıp düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım. Yalnızca ben değil,sizin için de geçerli. Sizin idollerimiz için yazdığınız yazılar da bu kitapta yayınlanacak. Bu gün bunu yapma sebebim aşırı mutluluk. Neden mi? Çünkü kızlar parfüm çıkarıyorlar!! Bu beni hem mutlu etti,hem duygulandırdı,hem de gururlandırdı. Bunun için bir yazı yazmak istedim. Umarım beğenirsiniz ^^


Onlar bu güne kadar beni o kadar mutlu edip gururlandırdılar ki. Gülüşleriyle mutlu ederken başarılarıyla gururlandırdılar beni. Bu gün de o çok gururlu olduğum günlerden biri.

Bu gün bize gerçekten mükemmel bir haber verdiler. Parfüm çıkarıyorlar! Bu onların gerçekten başarılı bir grup haline geldiklerinin göstergelerinden biridir. 

Ya resmen daha dün gibi X-Factor'deki ilk canlı performansları. Ne ara bu kadar ünlü oldular,ne ara bu kadar büyüdüler gerçekten hiç bir fikrim yok. 

X-Factor'de birinci oldukları zaman,X-Factor turu,DNA albüm kayıtları,DNA albümün çıkışı,DNA turu,DNA albümünün başarıları,Salute için stüdyoya girişleri,Neon Lights Turu,Salute Turu,Salute başarıları,Ödüller.. Sanki bunların hepsi sadece bir kaç gün içinde olmuş ve sanki bir gün içinde bu kadar büyümüş ve ünlü olmuşlar gibi..

Biliyorum ki onlar hep benim X-Factor'u kazanınca çığlık atan minik kızlarım olarak kalacaklar. Onlara olan sevgim azalmayacak. Hep onlarla olacağım. Hep onlara destek çıkacağım. 

Ve en önemlisi de;onlar da her zaman benimle olacaklar...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Neden Mi Mixer'ız?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin