Dom desu

41 4 0
                                    

    Dievčatá prechádzali jarmokom. Okolo nich bolo mnoho atrakcií a stánkov s občerstvením a rôznymi drobnosťami.
    Nina držala v ruke doritos a po hrstiach si ho dávala do úst.
    ,,Jeeej! Poďme tam!" zvýskla Ali tak nečakane, že Nine to doritos vypadlo z rúk. Sáčok pomaly začal niesť vietor preč.
    ,,Za doritos!" vyhlásila Maťka.
    Všetky sa spolu rozbehli za pomerne rýchlo letiacimi doritos. Nina bežala najrýchlejšie a preskakovala nízke stolíky a sudy s muštom ako v nejakej arkádovej hre.
    Kate bola hneď za ňou a používala skratky. Prebiehala pomedzi stánky rýchlosťou že bolo vidno len prach ktorý rozvírila.
    Ali bola síce pár krokov za nimi, ale šla aj s Maťkou na kolobežke, s prilbou na hlave.
    Keď doritos konečne zastalo, Nina a Kate už boli na mieste. Až o pár sekúnd tam Ali a Maťka dodriftovali na kolobežke.
    Nina prešla pár krokov a zdvihla svoje doritos zo zeme. Vtedy sa konečne všetky začali obzerať kam sa to vlastne dostali.
    Stáli pred dosť desivo vyzerajúcim strašidelným domom. Vstupná časť bola postavená z dosiek tmavého dreva a vyzerala dosť nestabilne.
    ,,Poďme tam!" zvýskla Ali.
    ,,To sa mi nezdá..." začala Kate.
    ,,...Prosím..." prosíkala Ali.
    ,,No tak dobre. Ale ak to pre teba bude príliš desivé, spomeň si, že si tam chcela ísť ty." prikívla Kate.
   Kate prikročila k malému stánku v ktorom mal očividne sedieť predajca lístkov, ale nikto tam nebol. Kate nad tým len mávla rukou a prešla k vozíku. Vôbec si nevšimla  malej šmuhy krvi na zadnej stene stánku.
    Do prednej časti vozíku si sadla Kate a Maťka, a dozadu si sadli Nina a Ali. Ali bola celá vysmiata.
   ,,Kedy to už..." začala Maťka netrpezlivo. Akurát vtedy vozíkom nečakane silne trhlo a začal sa posúvať dopredu.
   Drevené dvierka sa pred nimi vŕzgavo otvorili a odkryli dlhý tmavý tunel. Potom tam začali vyskakovať figuríny monštier ktoré boli staré a poničené. Farba bola vyblednutá a opadávali z nich kúsky oblečenia.
    Svetlá zrazu zhasli a vozík sa zastavil. Ali vystúpila von a v ruke držala baterku.
    ,,Z kadiaľ máš tú baterku?" opýtala sa Maťka.
    ,,Bola vo vozíku." poznamenala Ali.
    Maťkin zrak padol na malé vrecko s nápisom, ,,Ak sa vozík zastaví, použite", v ktorom boli dve baterky.
    ,,Vy si to môžete zobrať, ja mám mobil." Povedala Nina a vybrala z kapsy čierny hawaii.
    Svetlá bateriek a mobilu preťali tmu. ,,Kadiaľ?" opýtala sa Maťka.
    ,,Rovno..." povedala Kate.   
    ,,...a nájdeš hovno." zavtipkovala Ali.
    ,,Na vtipy teraz naozaj nie je správne miesto." zavrčala Nina.
    Aj napriek Alinmu vtipu sa všetky vidali vpred. Po pár krokoch im do cesty vyskočila figurína a Kate len vyskočila od strachu.
   ,,Úplne som nachvíľu zabudla, že sme v strašidelnom dome." a obišla figurínu. Tam ju nasledovali aj ostatné dievčatá.
   Keď prešli už pár krokov, tak sa Ali otočila a zjačala. Dievčatá sa otočili, aby zistili, prečo kričí a všimli si, že figurína, ktorú len pred chvíľou obchádzali bola otočená ich smerom.
   ,,Zachovajme pokoj. Už som to videla v jednom filme. Nesmieme sa rozutekať, inak nás to dostane." povedala Maťka, znalec hororových filmov.
   ,,To nemôžeš myslieť vážne. Toto určite nie je ako v jednom z týchto hororov." zhrozene povedala pošepky Nina.
   ,,Prečo šepkáš?" opýtala sa Kate.
   ,,Pretože, to nie je jediný." povedala Nina a ukázala prstom na figurínu, ktorá stála na opačnej strane tunelu a kývala im.
   ,,Sme v keli" povedala Kate
   ,,Do čerta." zanadávala Ali a lepšie posvietila na tú figurínu. Vtedy sa ukázalo, že je to figurína akého si čerta s dvomi rohami.
    ,,Och ty čerti sú takí blbci kedy už dajú pokoj?" povedala otrávene Nina.
    Dievčatá sa radšej pohli dopredu aby sa prípadne nedostali do obkľúčenia ďalšími figurínami.
    Maťka sa odrazu zasmiala. Všetky na ňu nechápavo pozreli. ,,Vy to necítite?"
   ,,Čo?" opýtala sa jej Kate.
   ,,To šteklenie na ramene..."
   ,,Nie, a viete veľmi dobre že ja som na šteklenie citlivá takže to musí byť v tvojej hlav— AHHHHHHH" skrikla Nina ako malé dievčatko keď si na ňu poriadne posvietila mobilom.
   Na Maťkinom chrbte sedel obrovský čierny pavúk. Nervózne klopkal hryzadlami a predné nohy mal zavesené na jej ramenách.
   Ali, Kate a Nina na ňu zhrozene pozreli.
   ,,Baby, čo tam je?" opýtala sa napoli veselo a napoli zhrozene Maťka.
   Dievčatá mlčali.  
   ,,Čo tam je?!" povedala nervózne.
   ,,Mati, nebude to ľahké..." začala Kate.
   ,,Ale na chrbte máš pavúka." dopovedala Nina.
   Maťke sa uľavilo. Usmiala sa.
   ,,Obrovského pavúka." povedala Ali.
   Maťka vytreštila oči. Malí pavúci jej nevadili. Ale obrovskí...
   Zjačala a snažila sa ho striasť dole.
   Keď ďalej prechádzali tmou, preťal ju prašťavý zvuk. Všetky sa zhrozene otočili a po chvíli zistili, že to bola len Nina ktorá chrúmala doritos. Keď sa ale otočili naspäť čakalo ich nie práve veselé prekvapenie.
   Rovno pred nimi stála jedna figurína lekára z injekciou. Kate ktorá stála ani nie päť metrov od neho podskočila a pritom jej padla baterka na zem.
   ,,Ale nie..." povedala smutne. A zohla sa po padnutú baterku.
   Keď ju opäť zdvihla, figurína tam už nebola. Všetky ostali veľmi zaskočené.
   Nina si načiahla po ďalšiu hrsť doritos, ale tie tam už neboli. ,,Tí figuranti vzali moje doritos!"
   Po pár minútach sa dostali do veľkej miestnosti. Bol tam malý stolík a na ňom starý petrolejový lampáš.
   ,,Ach jaj, keby sme mali..." zamyslela sa Kate. Ali už zatiaľ z vrecka vytiahla krabičku zo zápaľkami a škrtala. Po chvíli sa jej podarilo lampáš zapáliť, ,,nevedela som, že ich máš..."
   ,,Je toho veľa, čo o mne nevieš." povedala ticho Ali.
   Vypla svoju baterku a zdvihla lampáš. Teplé svetlo zalialo miestnosť.
   Na opačnej strane miestnosti stáli všetky figuríny, ktoré zatiaľ videli: Lekár, čert a ten okolo ktorého prechádzali na začiatku. Práve ten v rukách zvieral stratený sáčok doritos.
   Keď ich figuríny zbystrili, čert sa vybral doprava, lekár doľava a zlodej doritos ostal stáť na mieste a sledoval svojich druhov.
   Kate a Maťka sa vybrali smerom k čertovi, Ali k lekárovi a Nina ostala stáť na mieste a hrala sa na mobile. Vôbec si nevšimla, že čoskoro nastane boj.
   Maťka poriadne vrazila čertovi do brucha a Kate v rýchlosti našla malú hŕbu vosku a vymodelovala z nej kríž. Čert len ustupoval dozadu.
    Ali na zemi zbadala nôž a schmatla ho do ruky. Lekár vytiahol injekciu a začali spolu šermovať. Spočiatku vyhrávala figurína. Už dohnala Ali takmer do kúta, keď Ali narazila na lampáš, ktorý len pred pár minútami zažala. Niečo ju napadlo.
   Otvorila malé železné dvieročká a čepeľ noža držala v plameni, kým nezbelel. Vtedy ho vytiahla a obrátila sa ku figuríne. Tá taktiež začala pomaly ustupovať.
   Po pár krokoch dozadu do seba čert s lekárom chrbtom narazili. Vtedy Ali dvakrát poriadne švyhla nožom a ich hlavy dopadli na zem. Už sa viac nepohli.
  Ninu ostriekal vriaci vosk a až vtedy sa jej podarilo odlepiť sa od mobilu a všimnúť si, že sa niečo deje. Spozorovala doritos v rukách poslednej z figurín.
   Obidvaja sa zamračili.
   ,,Daj to doritos sem." povedala Nina.
   Figurína zavrtela hlavou.
   Nina sa poriadne rozbehla a urobila karate kop kri ktorom prerazila figurínu a vosk sa rozletel na všetky strany. Ona potom schmatla doritos a milo do jedného zahryzla.
   Svetlo v atrakcií po chvíli nabehlo a započuli ich približujúci sa vozík. Všetky štyri sa rozbehli a ponaskakovali do neho. O asi dve minúty vozík prešiel ďalšími drevenými dvierkami a po asi hodine trčania v strašidelnom dome konečne uvideli slnečné svetlo.
   Keď vystúpili z vozíku, zo stánku na lístky sa ozval znudený chlapík, ,,Dúfam, že ste si jazdu užili a vrátite sa nabudúce."
   Všetky len okolo neho prešli a po tomto zaujímavom dobrodružstve  sa vydali radšej domov oddýchnuť si. 

Ahojte tu je mod Nina a dik že ste tento krátky halloween špeciál čítali ak radi čítate po anglicky tak sa kuknite na môj príbeh čo práve píšem o viac menej anieloch na @blueheartgaming a kuknite si aj účet druhej mod Ali (alebo Maťky 2.) kde píše coolove príbehy po slovensky a volá sa @12Mini :3

My 4 : Halloween specialWhere stories live. Discover now