Коментар 1- Уха... Тази книга не ме накара да викам (освен няколко от телепатичните моменти на Кол и Лорелайн), но в главата ми още се върти края на книгата. Тази война беше епична. Не само заради самата война. В мен още кънтят думите на Лорелайн: Аз не съм просто една мадрушка, имам си име, Лорелайн (конструкцията може и да е различна, но всички се сещаме от къде са думите). Тогава тя натри носа на всички дракони и им затвори устите, а после се промени в кралицата, която трябва да бъде и която ще е, и успя да ги приобщи към своята "армия". И без съмнение мога да кажа с ръка на сърцето, че един от любимите ми герои е Саша. Толкова ме забавляваше, когато се дразнеше с Кол. Или когато "затапи" Тръг с онзи заек. Винаги ми доставяше удоволстие да чета телепатичните разговори на Лорелайн и сокола, където птицата предлага катерици или зайци на стопанката си Лео и Учителят. Мога да се съглася с теб, Саша... хората са странни. И не беше ли странно как Учителят оживя, но Лео не. И колко мило беше от една страна, че Лео умря в началото на книгата. Трагично, но много мило от страна на авторката. Мисля че истински щях да се привържа към Лео, както и почти направих. Той внасяше веселие, а без него гората наистинаааа беше тиха. Казах, че смъртта му в началото на книгата е мила, защото Редуайн не изтръгва от нас героите, след като сме се привързали към тях, а ни дава време да се отърсим и да преживеем болката с героинята. Само като си спомня колко епична беше и "гибелта" на Лорелайн... видях онези драматично забити нокти в гръдния и кош, които се наместваха, за да извадят сърцето и. Помислих си колко драматично ще е, ако историята не завърши със заживели щастливо.
Коментар 2- Някои моменти в книгата наистина ме изненадаха. Така де, не във всяка книга убиват първо невинното дете....
Коментар 3- Най- накрая книга с щастлив край. Боже, колко ми липсваше този вид!
Коментар 4- Книгата според мен не беше нещо особено, но посланията й бяха важни.
Коментар 5- Обикновенно рева в края на книгата, но този път беше в началото. Според мен така беше по-добре, защото щях да се привържа към това момченце и щях да намразя авторката. Книгата като цяло ми хареса, наистина е лека и интересна. Точно като за през учебно време.
YOU ARE READING
Book Club
RandomПредупреждение, тази книга е предназначена само за хора, които обичат да четат! Всъщност, преднзаначена е за всеки, който е чел някаква книга през живота си. Тук ще се публикуват книги от всякакъв жанр (научна фантастика, екшън, романтика, психо, т...