okul aşkı

7 2 0
                                    

Yine bir okul çıkışı daha,sanki hiç bilmiyormuşum gibi aynı şeyler yaşanıp duruyor hayatımda.Tabii marie'yi saymazsak,o hayatımda gördüğüm tek meteor cisim.Ona karşı olan duygularımı bir tek en yakın arkadaşım Keegan biliyor.Tabii ona neden anlattım bilemiyorum.Neyse size Marie'yi anlatayım. Orta boylu ama biraz da güçlü bir kız,uzun açık kahverengi saçlarının yanı sıra,bademe benzeyen kahverengi gözleri var.Ona neden aşık olduğumu anlıyorsunuzdur umarım.Ona açılmak istiyorsasanki bir de larissa var.Merak etmeyin ben ona aşık değilim o bana aşık.Neden bana aşık acaba?O okulun en popüler kızı ben ise pis,altı sakızlı sıramda oturan notlarının hepsi F- olan bir çocuğum.Aslında larissa da çok güzel ama,Marie beni o bademe benzeyen gözleriyle etkiliyor.Neyse kendi düşüncelerimden çıkmam lazım.Kapıya doğru düzgün adımlarla ilerlemeye çalışıyordum ki Keegan koşarak yanıma geldi.Derin bir nefes alarak.

-yine ne oldu Keegan

şaşkın bir hali vardı biraz da mutluydu sanki,açık kahverengi gözlerini açarak

-inanmıycaksın ama

normalde ben Keegan'ın dediği hiç bir şeye inanmam ama olsun.

-evet

-larissa çıkma teklifimi kabul etti 

ne nasıl ya bu nasıl olur kız daha dün bana aşıktı nasıl şimdi Keegan'ın çıkma teklifini nasıl kabul etti. Neyse çocuğa birşey demiyim....

Kayıp(tanıtım)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin