Jealousy

716 48 4
                                    

Nejnovější model BMW právě zastavoval na příjezdové cestě luxusního rodinného domu ve snobské čtvrti. Vevnitř seděli dva mladíci, ne ve velmi dobré náladě. Když auto zastavilo, oba vystoupili a podívali se jeden na druhého. Jeden se tvářil rozzlobeně a ten druhý zase trochu provinile.

"Jdi dovnitř a připrav se." řekl starší z mladíků. Brent.

"Neviděli jsme se roky! Nemám ani povolení říct 'ahoj'?!" pokusil se obhájit mladší. Mike. Bohužel, bezúspěšně.

"Řekl jsem, aby si šel dovnitř a připravil se kurva!" přitvrdil Brent a popohnal ho k pohybu jemným strčením do boků. Mike radši nic neříkal a uposlechl svého žárlivého přítele.

Společně vstoupili do ložnice s velikou a od pohledu pohodlnou manželskou postelí - do jejich ložnice. Mike se posadil na kraj postele a sledoval svého rozzlobeného přítele, jak si začal rozepínat knoflíčky na rukávech své košile.

"Svlékni se."

"Nepromluvíme si o tom?"

"Ne nepromluvíme! Kurva rychle se svlékni!" křikl vytočeně Brent. Mike zkoušel jeho trpělivost. Celý večírek ho ignoroval a věnoval se jenom svému expříteli a takhle to obhajuje?! Že jenom řekl ahoj?! Teď je s ním a on takové chování tolerovat rozhodně nebude!

"Hele, je mi jasné, že si chceš zašukat. Já jenom nechci, aby si byl naštvaný."

"Svlékni se." řekl starší o poznání klidněji a pokračoval ve svém vlastním odstrojování. Mike si jenom povzdechl a vstal z postele. Postavil se naproti svému příteli a začal pomalu rozepínat svou košili - knoflík po knoflíku. Celý čas hleděl svému příteli do očí, ve kterých by se dokázal snadno ztratit. Brent si rozvázal kravatu a nechal ji viset dolů ze svého krku. Rozhalil svou košili - nejdříve jenom pomalu, aby jeho přítel obdivoval a hltal očima každý nově objevený kousek kůže. Zbožňuje Mikeovu pozornost a Mike to moc dobře ví. Proto zchodil ze svých ramen košili a odhodil ji do místnosti. Sledoval Brentovu hruď a čekal, kdy konečně ze sebe sundá ten otravný kus látky. Když tak učinil, kleknul si k jeho nohám a začal smyslně líbat jeho pýchu přes kalhoty.

"Nechci, aby mi taková štětka kouřila." řekl, ale nechal dělat Mika co se mu zlíbilo.

"Proč si takový kretén?" zeptal se Mike a nepřestával v líbání jeho penisu přes látku kalhot a spodního prádla.

"Nevím, a proč ty taková štětka?" opáčil mu. Když Mike nepřestával, uštěpačně se zeptal.

"Takhle si to dělal Ryanovi celý čas, že jo?"

"A chceš to fakt vědět, nebo se jen tak hloupě ptáš?" odpověděl Mike a rukou mnul klín jeho přítele.

"Řekni, myslel si na mě, když si kouřil jeho ptáka?" zeptal se zle Brent a uchopil Mika za čelist. Mike s pohledem upřených do jeho očí pořád ústy pracoval na jeho penise zahaleném látkou oblečení. Místo odpovědi na otázku se však zeptal;

"Si opravdu chorej, víš to?"

"Vím, jenomže koho to pak dělá z tebe, když si se mnou?" ušklíbl se Brent. Mike pořád líbal jeho pýchu - dost na to, aby ho to rozdráždilo, ale moc málo na to, aby mu to přinášelo opravdovou slast. Brent to nechal ještě chvíli pokračovat a promluvil až když už to bylo nesnesitelné.

"Otevři pusu." řekl a kalhoty i spolu se spodky si trochu stáhl, aby mohl dát svému kamarádovi volnost.

"Ukážeš mi, jak si mu ho kouřil." řekl, když vytáhl svůj penis z kalhot. Mike na nic nečekal a pojal ho do úst. Trochu si dopomáhal rukou, ale to jenom ze začátku. Později si ho Brent začal tlačit co nejvíc k podbřišku, takže ho musel pojmou ať nadoraz. Trochu se dávil, ale po pár přírazech do jeho krku si zvyknul. Miloval tvrdší zacházení a Brent věděl najít ten dokonalý střet - ani moc vanilka, ani moc tvrdé. Jednoduše přesně pro něj.

JealousyKde žijí příběhy. Začni objevovat