Sociopath (Harry Styles)

2.9K 74 10
                                    

"Susadım."

"Bok iç."

"Bok içilmez Harry.Ciddi anlamda çok susadım."

Söylenerek sağ eliyle direksiyonu daha sıkı kavradı.Sol eliyle arabanın kapısına doğru eğilip,birşeyi aramaya başladı.

Atmosferi bir pet şişe sesi doldurunca,mutlulukla gülümsedim.

Kucağıma doğru şişeyi fırlatıp,direksiyonu iki eliyle kavradı.şişeyi elime alınca,hayal kırıklığı ve hüsran bedenimi sardı.

Acaba Harry...Sarhoş mu?

"Harry?"

"Hmm?"

"Bu şişe boş!"

Sakindim,her kelimeyi sakince söyledim.Belki ateşi var? Üstüne gitmeyeyim.

"Biliyorum."

Senin beynine sokayım.

"Pekii,su ihtiyacımı boş şişeyle nasıl karşılayacağım."

"Sabır,Mikayla.Sabır insan için önemli bir hususdur.Hiç vampir günlükleri izledin mi? Tabii ki izledin.Bak,Damon Elena'ya köpek gibi aşıktı.Bekledi,bekledi ve bekledi.Sonra buum Elena ona aşık oldu.Stefan'ı bıraktı.Peki hiç Supernatural izledin mi? Tabii ki izledin.Dean ve Sam bilmem kaç sezon boyunca sabrederek sarı gözlü iblisi aradı.Ve buum Dean sarı gözlü iblisi öldürdü."

"Evet am-"

"Peki hiç American Horror Story izledin mi? Tabii ki izledin.Violet,Tate'den annesine tecavüz ettiği için ayrıldı.ve buum Tate sabrederek Violet'a kavuştu."

"Ama Harry! 1.sezon finalinde birbirlerine kavuşmadılar ki! Tate boşuna bekliyor.İstediği olmadı ve olmayacak! Hem ayrıca bunun susamamla alakası ne?!"

"Yani demeye çalıltığım sabretmen.Bak şu yol şeritinin ittiği yeri görüyor musun? Orası orman yolu.İşte orada arabayı park edeceğim.Ağacın dibine gideceğim ve o boş şişeye işeyeceğim.Böylece şişe dolmuş olacak.Sende su ihtiyacını gidermiş olacaksın.Ve bende tuvalet ihtiyacımı gidermiş olacağım."

Yazar; HalexisShipper

Hikaye; Sociopath (Harry Styles)

••••

Yayımlanmamış bölümden alıntı Part III asdjkso

Wattpad Hikayelerinden Alıntılar ♕ ♛ ♔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin