Sanırım 5 yaşından beri asla rahat bir uyku uyumamıştım...
İnsan her gece uyanınca artık düşünecek pek bir şeyi de kalmıyor. Ahh her neyse saat gece 3 ve tekrar uyumalıyım. En azından buna alışmaya başladım ilk zamanlar saatlerce uyanık kalırken artık 1 saat sonra uyuyabiliyorum. Belki de kafamı boşalttıkça uyumam kolaylaşıyor...~
1 saat geçmişti uyanmasının ardından ve yerinden kımıldamamış gözlerini 1 sn bile açmamıştı uykusu kaçmasın diye tam dalmak üzereyken bir ses duydu...
Anlam veremedi çünkü ses o kadar boğuk ve içten sessiz ve ürkütücü geliyordu ki belki de anlam vermek istemedi...
Ama tüm gecesini mahvetmişti o ses uyuyamadı öylece yatağında uzandı...
Sabahın erken saatinde yolda olmak zorundaydı şirkette iyi bir pozisyonu vardı ve küçük bir hatayı bile hakkı olarak görmüyordu.
Saat 7'yi gösterdi çoktan hazırlanmış yola koyulmuştu bile arabası vardı ama 2 gün önce geçirdiği kaza sebebi ile servisteydi ve şimdi otobüsle gitmesi gerekiyordu. O ise asla insanlarla birlikte olmaktan hoşlanmıyordu taksiler ise onun için daha büyük bir korku kaynağıydı. Bundan 6 yıl kadar önce sevgilisi ile bindiği taksi kaza yapmıştı ve çok sevdiği kız arkadaşını kaybetmek ona çok ağır geliyordu hala....-Pardon pardon şu tarafa doğru geçebilir miyim?
+ımm (kendini geriye doğru çekti ve Yolu açtı.)
-Teşekkürler
Bu ses pek yabancı gelmemişti ama kafasını bir anlığına çevirip sesin kimden geldiğiyle bile ilgilenmemişti.. Ama sesle çekilirken birine dokunmuştu elleri onun sıcaklığını o anda hissetmişti ve kim olduğunu merak ediyordu gözlerini bir anlığına kaldırdı ve o bir erkekti. Ama nasıl olurdu da o an hissettiği duygu hiçbir hissettiklerine benzemezdi şaşkın şaşkın ona baka kalmıştı..
O ise hiç konuşmadan bakışlarına izin vererek yola devam etmişti.
Tam inmek üzereydi ki gözlerinin ona oyun oynadığını düşündü.O da neydi?
Bir çift kanat?
Ve Kanatları.... onlar..... Gerçekten vücuduna bağlıydı....
Peki ya bunu ondan başka gören yok muydu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost Life
Fanfiction" Semiluna=Yarım ay " Kendisini böyle tanımlardı Kim Seok Jin Dışardan mükemmel biri gibi gözükmesine karşın içindeki eksiklik onu oldu olası rahatsız etmişti... Kendini herkesten her şeyden farklı hissediyordu her gece aynı rüyayla uyanan kaç ins...