Koziorożec: Znałaś/eś Hope od dzieciństwa i jeteście przyjaciółkami/mi. A Scott'a przedstawiła Ci jako chłopaka.
Wodnik: Twoja firma zaproponowała im współpracę, a gdy odmówili wysłali Cię do namówienia. Niestety dosłownie wyrzucili Cię z domu.
Ryby: Pokłócili się na spacerze i przez przypadek wysadzili twój dom, a potem kupili Ci nowy na przeciwko swojego.
Baran: Jesteś przestępcą, którego złapali.
Byk: Przy ratowaniu ludzi w samochodach na autostradzie przed ogromym czołgiem, którego kierowca chce zabić jak najwięcej osób.
Bliźnięta: W parku na placu zabaw podczas ulewy.
Rak: Na drodze. Byli autostopowiczami. Podwiozłeś ich i się zakolegowaliście.
Lew: Przy śmieszkowaniu na rynku miasta.
Panna: Udawałaś/eś, że nie żyjesz, żeby Hope zrobiła Ci sztuczne oddychanie, ale zrobił to Scott (dla dziewczyn odwrotnie liczyłyście, że zrobi to Scott, a zrobiła to Hope).
Waga: Byłeś zakładnikiem, którego uratowali.
Skorpion: Przez przypadek zrobiłeś dziurę w ich płocie i chciałeś iść powiedzieć to właścicielom tego domu, ale oni Cie zaatakowali biorąc Cię za przstępcę. Przeżyłeś i się zakolegowaliście.
Strzelec: Byłaś/eś policjantką/em na służbie i aresztowałaś/eś Hope i Scott'a, gdy po pijaku chodzili po mieście i zakłócali porządek.
Xd trochę tu kombinowałam, ale śmiesznie wyszło. Piszcie w komentarzach czy lubicie Ant-mana i Osę.
CZYTASZ
ZODIAKI MARVEL'A
HumorJak każde inne zodiaki. Śmieszne sceny i postacie. Głównie będę bazować na Avengers'ach, ale może kilka będzie dotyczyć X-Men'ów, Strażników Galktyki i Agentów T.A.R.C.Z.Y.