Ilk Opusme.

689 9 1
                                    

Uyandigimda camda onu gordum sabah sabah burada ne isi var diye dusundum. Sonra cama dogru ilerledim bana disariya gel diye eliyle isaret etti. Bende hemen uzerime hirka alip disariya ciktim. Biraz konustuk. Daha sonra beni partiye cagirdi bende olur dedim. Aksami iple cekiyordum. Ve sonunda aksam oldu hemen hazirlandim. Bana seslendi ve bende asagiya indim. Parti alanina dogru ilerledik. Parti alanina sonunda vardik. Cok heycanliydim ilk defa bi erkekle partiye gitmistim. Deli gibi eglendik gecenin sonunda aklima adini sormak geldi. Adin ne? Dedim. Siritarak kac saattir tanisiyoruz yeni mi geldi aklina? Dedi.

Hic bisey demedim.

Sonra adim Ayaz dedi.

Ayaz hmm gercekten cok guzel bir ismi vardi. O da bana ismimi sordu bende Oyku dedim.

Artik eve donme vakti gelmisti biraz kumsalda yuruduk.

Gozlerini benden ayirmiyordu cok heycanlanmistim ne yapicagimi nasil davranicagimi bilmiyordum. Sonra biraz ilerde ates basinda gitar calan cocuk gorduk bizim ki yakisikli oldugu icin birsuru insan vardi basinda ama bu cocugun yoktu cok tuhaf.

Hemen biraz ilersinde de mumlarla yapilmis ve icinde gul yapragi dolu kalp sekli vardi. Acaba bunu hangi yaratici erkek yaptirmisti tabi kizda cok sansli onu unutmayalim. Bu devirde boyle romantik erkek bulmak neredeyse imkansiz. Her neyse cocugun sesi gercekten cok guzeldi. O harika kalp seklinin yanindan gecerken bir anda etrafimi alev aldi. Alev kalp seklindeydi sanirim o gitar calan cocugun suprizini bozdum diye dusundum ayaza napicam ben simdi ya diye bagirdim. O da gulerek yanima dogru geldi sonra bir anda beni o kasli kollarinin icine alarak dans etmeye basladik. O kadar heycanliydim ki donup kalmistim haraket edemiyodum. Sonra ayaz kulagima yanasarak kendini bana birak dedi. Bende dedigi gibi yaptim saatlerce dans ettik sonra bir ara baya yakinlastik kalbim yerinden cikicak gibi atiyordu. Ve pat bir anda dudagima yapisti. Ne oldugunu anlamadim saskin saskin bakiyordum ona. Yanaklarim kipkirmizi olmus rezil olmustum. Hicbisey soylemeden kosarak eve gittim. Hemen olanlari bizim kizlara anlattim gercekten cok sasirdilar ama benim kadar sasirmalari imkansizdi. Hemen dus alip uyumaya calistim ama basaramadim. Uykuyu fazla derecede sevmeme ragmen gozume bir damla uyku girmiyordu. O ani tekrar tekrar dusunurken goz kapaklarima yenik dusup uyuyakalmisim.

YAZ ASKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin