4-žádost příjmuta

6 0 0
                                    

Už přemýšlím 3 čisté dny ...víte co lidi?risknuto ...je to jediná cesta ke svobodě ...zašlu jim zprávu a uvidíme ...proto jsem začala psát ...nechci psát nějakou slohovku ...napíšu tu stručně ...

Druhý den ve škole:

Čekám na odpověď ...bojím se,ale riskla jsem to ...kdy bych to neskusila brečela bych kvůli tomu ...
Najednou se učitel podíval sebejistím VRAŽEDNÝM pohledem ... co když on je ten XXX a teď mě dá na benga ...

Večer :
Konečně napsal ...jde se to rozluštit a uvidíme ...tentokrát mi to tak dlouho trvat nebude ...

Zdravím tě Jeff ...

Jestli to myslíš vážně,tak můj kolega tě počká ve 21:15 u staré marnice ...neboj na dálku ho poznáš ...
                                             S pozdravem
                                                    XXX

Kolik je hodin? Za 15 minut tam mám být!
Celou cestu jsem běžela přes celé město ...Konečně jsem byla na místě ...byl jeden povědomí pán ...

Muž :hey jeff ...pojď už na tebe čeká...

Jeff :
Já vás poznávám ...

Muž :Pojď ...

Nejednou jsme šli do černé budovy tam v jedné kanceláři seděl muž  a dva lidi...

X:
Zdravím ...já jsem X ...jsem zástupce šéfa ...šéf se jmenuje Y...a trn pán,který tě dovedl je K...

Najednou jsem se podívala za mě a byl to pan učitel ...já to věděla

Tohle jsou tvůj tým ...Dávejte všichni pozor...vsichni tři jste tu poprvé ...vy tři jste nezletilí ...všem je zatím 17...proto budete poslouchat k ...je to váš programátor a seřizovač...je jediný dospělý ...Tohle je Mirriam ...je ze pěstounské rodiny ...je velice zdatná ...je to hecker ...Tohle je Max...velmi inteligentní ...taktéž hecker ...jeho přednost je síla ...a ty Jeff ...jsi velmi inteligentní na svůj věk ...máš můj obdiv ...jsi hacker ...jste hackerská skupina mladiství ...Tímto oficiálně patříte do Černých Vážek ...
K vám vaši kancelář,kde budete společně spolupracovat ...pamatujte si...všichni tahneme za jeden provaz ...

K:
Pojďte ...půjdem ...

Jeff :
Tak já už chápu proč jste se tak vraždy mě díval

K:
To teď je jedno ...to si vyřešíme jindy ...

Jeff :
Hele lidi to jsou vaše skutečné jména nebo přezdívka?

Mirriam :
Moje jméno je pravé a Maxovo taky a co to tvoje ...?

Jeff :
Jeff je jen moje přezdívka ...skutečné jméno neříkám ...

K:
Prosím tě ani já tě pravým jménem neznám a to jsem tvůj učitel ...

Jeff :
No právě ...

Říkají nám Černé Vážky Kde žijí příběhy. Začni objevovat