Najlepší spolužiak

34 2 2
                                    

Začala sa telesná výchova.. Posledná hodina. Celý deň som si písal s Oggynou a Hriankou. Práve teraz si to sedím na lavičke a zase necvičím.. Lukáš sedel vedľa mňa.. Veď on skoro vôbec necvičí!! Teda.. Ehm.. Já mám čo hovoriť, že? 

,,Michal poď mi pomôcť upratať lopty!" Ahh, ako inak že? Lukáš nemusí robiť nič a ja všetko. Tak som zobral svoju lenivú riť na prechádzku po telocvični pozberať lopty a odniesť ich. Celú tú zasranú dobu ma Lukáš sledoval. Ale nie, že by sledoval napríklad môj dokonalý xicht, ale on sa pozeral o niečo nižšie od chrbáta! Asi ho zabijem po hodine. .

,,Ideš?" Povedal som Lukášovi on vstal a išli sme spolu na chodbu kde sme si sadli a išli sme chvíľu na mobily. Odpočinok po náročnej telesnej je dôležitý, nie? Nenápadne som sa pozrel do mobilu môjho rotardovaného spolužiačka Lukáša. No čo som nevidel. Moju úžasnú riťku v jeho galérii. Tak hrabe mu už? Moja ploché pozadie nieje ničím tak výnimočným aby to mal v galérii! Cinkol mi mobil a tam správa od Hrianky. 

 Nicoll : Kedy ideš domov?

Ja : Za chvílu. Sedíme si na chodbe. 

Nicoll : Sedíme? 

Ja : Áno aj s Theciom. 

Nicoll : Ohohó Yaoi confirned! 

Zase jej hrabká na gebulku. Sedeli sme tak ešte 5 minút. V škole už skoro nebolo ani dušičky. Teoreticky som tu bol len ja a Lukáš. 

,,Idem ešte na záchod." Prehlásil Lukáš a priamo šprintoval na ten hajzel ako keby tam bola zľava na rožky a on bol nasraný dôchodca..

,,Počkaj idem s tebou!" Zakričal som na neho.

,,Nie nie! To je v pohode pôjdem sám!" Zakričal mi späť. No ale ja som ho nepočúval a okamžite som išiel za ním. Len tak na hajzel neuteká, jedine, že by dostal radioaktívnu sračku. Došiel som na záchod a neuhádnete čo som počul. Vzdychanie. Áno, vzdychanie. Asi si musel pozrieť nejaké poriadne ricaté babenky bo by ho depka chytila. No nedalo mi to a vedľa na druhý hajzlík som si vyliezol a pozrel cez stenu na neho. Ako inak. No nehoní si červíčka? Ale to čo som videl! No Bože, Kriste na nebesiach amen tma! Už som ako Hrianka.. No.. Každopádne mal tam moje fotky! NAHÉ FOTKY! Kde ich zobral?!!?! Pošmykol som sa a spadol na zem. Jasné, že ten jeleň s rujou si toho všimol. Okamžite prešiel ku mne.

,,Mišo?!" 

,,Heh.." Nevedel som čo povedať.. Asi som práve zomrel. V jeho gatiach bola stále pekná guľôčka ale bohužial nemal jamôčku kam by zapadla. Pamalu sa nahol ku mne a podal mi ruku. Jasné, že som stále ležal na zemi. Chytil som sa jeho ruky a vyšvihol som sa na nohy. Ale ako bol nechcel, som sa v tom stiesnenom priestoru natrel na jeho hruď.  Prečo sú všetci taký vysoký?! 

,,M-Michal.."  Zakoktal a ja som podišiel od neho preč a oprel sa o stenu..

,,Čo so mnou máš?!" Zakričal som.. 

,,No.. Ja.." 

,,Čo-?!" On mi dal pusu?!?! Ja ho zabijem! Veď ale on je asi tak 10x silnejší ako sa mám brániť?!.. Prečo?! Prečo to robím?! Prečo som sa do toho zapojil?! Lukáš ma položil na zem a začal ma vyzliekať.. Začínam sa báť.. Keď mi chcel dať dole aj boxerky sme začuli kroky. Okamžite som zobral oblečenie a zavreli sme sa do kabínky. Upratovačka.. Toto nedopadne dobre.. Prišla do vnútra a začala vytierať dlážku. Ja som sedel v Lukášovej náruči.. A hádajte čo! Jeho, bohužial, už užovka ma tlačila na mojom zadku! Jeho ruka sa nejakým zázrakom priplietla k mojmu rozkroku a začal mi ho rôzne mačkať a neviem čo všetko. Snažil som sa nevzdychať .. Ale ten chuj mi vybral mojho vtáčika z mojich boxeriek. Začal mi ho pomalu honiť. . . A ako by to nestačilo tak ma začal bozkávať.. Ja som sa do toho zapojil.. Už ale svoju užovku vytiahol aj Lukáš.. Na nič nečakal a proste mi ho strčil do riti.. Do očí sa mi nahrnuli slzy.. Bolebo to.. Ani ma nepripravil!! Po pár minútkach mi naznačil aby som začal dosadať.. Áno spravil som to! Čo iné mi asi tak zostávalo?! Začal som vzdychať na plné ústa. Upratovačka neupratovačka chcem si to užiť! Už sme boli pri vrcholu. Upratovačka ako keby zdochla alebo ja neviem, bo už nevydávala žiadny náznak života. Spravil som sa ako prvný. Heh. Ale hneď po chvíľi sa spravil aj Lukáš.. Pekne do mňa.. Vyšiel zo mňa a okamžite sme sa obliekli a vyšli.. A potom... keď sme zašli za roh... to nebola upratovačka... to bola OGGYNA A HRIANKA!!!!!! 

BA - DUM - TSS


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 23, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mikey si priznáva že.. || Fanfiction || Yaoi 15+ || PlayerGameSK ( ͡° ͜ʖ ͡°)Where stories live. Discover now