A/n MENSEN Ik ben sHoOk het nieuwe album van stray kids is LIT. I'm slowly dying here sEnD HeLp
(Als je hem niet hebt gehoord kun je hem hierboven luisteren🙃)Jungkook POV
Ik ging naar het lokaal samen met Jimin. "We hebben nu wiskunde" zei Jungkook geïrriteerd. "Hallo leerlingen van B1C." (fakka alle mensen die in B1C zitten op het Reviuslyceum in Maassluis🤣😂💜) "Vandaag moest het huiswerk af zijn, dus ik hoop dat je het gemaakt hebt." Zei mevrouw Yoo. We noemen haar geen mevrouw Yoo, omdat ze dat niet wil. Ze wilt bij haar naam geroepen worden. Dus we noemen haar mevrouw Jeongyeon. "SHIT ik heb mijn wiskunde huiswerk niet gemaakt" zei ik tegen Jimin. "Ik ook niet" zei Jimin shook. "Nou goed begin van het jaar voor mij" zei Jimin lachend."Okee! Ik ga controleren of je je huiswerk hebt gemaakt" zei mevrouw Jeongyeon. Ze ging alle tafels langs om het huiswerk te controleren. "Nou, dat wordt een strafuur voor jullie beide" zei mevrouw Jeongyeon toen ze eenmaal bij onze tafel stond. "Sorry mevrouw Jeongyeon" zeiden Jimin en ik in koor. "Wanneer zijn jullie vandaag uit?" Vroeg ze aan ons. "Dit is ons laatste uur mevrouw" zei ik rustig. "Oke, het is nu het zevende uur, dan blijven jullie na de les tot het achtste" zei Jeongyeon. "Oke mevrouw" zeiden we. Toen ging de bel. Iedereen in B1C was uit en liep uit het lokaal. Wij moesten blijven zitten.
"Jullie moeten hier blijven tot het achtste, ik ga naar huis want dit was mijn laatste uur. Tot morgen en vergeet het huiswerk voor morgen niet te maken he!" Zei mevrouw Jeongyeon. "Oke mevrouw." Zei Jimin. "Meneer Jung, Kun jij op hun letten? Ze blijven tot het achtste uur." Zei mevrouw Jeongyeon tegen meneer Jung. "Geen zorgen, ik let wel op ze" zei hij rustig. "Dankjewel!" Zei Jeongyeon en boog beleefd.
Meneer Jung aka Jaehyun liep het lokaal binnen en wachtte totdat mevrouw Jeongyeon het schoolgebouw verliet. "Oke, ik laat jullie hier alleen oke? Jullie moeten wel tot het achtste blijven, anders krijg ik op m'n kop." Zei Jaehyun en hij gaf Jimin en mij een boks. "Tot morgen Jaehyun!" Zei ik blij. "Tot morgen kanjers!" Zei Jaehyun en hij verliet ook het gebouw. Nu waren ik en Jimin de enige in het lokaal.
A/n toen ik alle Twice members opzocht, vond ik Jeongyeon het meest geschikt voor de rol van een wiskundedocent. Maar kijk ff naar dit:
iM sO cOnFuSeD lol
🙏🏻🌚💜
JE LEEST
accident (dutch) | p.jm x j.jk
FanfictionWaarin de moeder van een 17 jarige jongen genaamd Jeon Jungkook plots overlijdt. De jongen wist van niets. Zijn ouders waren gescheiden en Jungkook was bij zijn vader toen het ongeluk gebeurde. Jungkook ging bij zijn vader wonen en hij viel in een...