Wattpadowi opiekunowie [nasi patroni]

830 82 26
                                    

Drużyna Splątanych, a jakże, nie jest sama. Uczestników wspierają również Wattpadowi patroni, w tym przede wszystkim twórcy fanfiction, którym zależy na docenieniu Waszych umiejętności! Razem z nami będą trzymać za Was kciuki, niech ich słowa dodadzą Wam skrzydeł. Lista jeszcze nie jest pełna, więc koniecznie wróćcie tu za jakiś czas, by poznać resztę tych, którzy razem z nami wspierają Waszą kreatywność!

Prosimy o werble...

***

LaylaWheldon

Autorka bestsellerowej serii Dance, Sing, Love, której egzemplarze trafią w ręce zwycięzców, i to z autografem! Ich fragmenty znajdziecie na jej profilu, jeśli więc zastanawiacie się, czy jest o co walczyć, to nie ma co czekać: po prostu czytajcie! Na swoim koncie ma jednak dużo więcej prac, również tłumaczenia prac anglojęzycznych, dzięki którym możecie poznawać również zagranicznych twórców! 

„Jestem szatynką z głową pełną pomysłów na nowe historie. Nie potrafię trzymać ich dla siebie i przelewam je na papier, a raczej wystukuję na klawiaturze do Worda. Zazwyczaj wtedy siadam wygodnie, kawa ląduje obok laptopa, włączam muzykę i zaczynam pisać. Czasami spędzam tak pół dnia. Pisanie to moja pasja."

Witajcie! Jako patronka Splątanych Nici serdecznie zapraszam Was na świąteczną edycję konkursu "Splątane Święta"! Możecie popuścić wodze fantazji i kreatywności, ponieważ zgłosić możecie nie tylko one shota, ale pracę w każdej formie, również piosenkę, zdjęcie, rysunek, rzeźbę i tak dalej. Jest to więc szansa nie tylko dla autorów, ale również dla muzyków, majsterkowiczów, rysowników i innych, którzy odnajdują się w czymś innym niż pisanie :) Każdy z Was ma możliwość się wykazać i spróbować swoich sił. Trzymam za Was kciuki i ciepło pozdrawiam!

 Trzymam za Was kciuki i ciepło pozdrawiam!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

***

ohanka

„Na Wattpad osiągnęłam sukces dzięki fanfiction "Dreadful", jest to aktualnie jedno z najpopularniejszych ff w Polsce, na pewno na pewno w #5sosfam. Jestem studentką, autorką książki fantasy o tytule "Nadzwyczajni. Tom 1. Sekretny świat", kocham czytać/pisać (zarówno literaturę jak i poezję), a także jestem miłośniczką kotów i American Horror Story :)"

Trzymam kciuki za wszystkich, mam nadzieję, że każdy będzie się świetnie bawił tworząc swoją pracę. Zawsze uważałam, że jesień i zima to najlepsza pora dla pisarzy i moli książkowych. Niech więc deszcz Wam sprzyja. Powodzenia!

 Powodzenia!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Konkurs literacki „Splątane Święta" [2018]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz