Jak zostać jurorem w Splątanych konkursach? REKRUTACJA od 1.07.

1K 58 62
                                    

Bycie jurorem nie jest łatwe, tym bardziej w naszych konkursach. Najważniejsza dla nas jest nie tylko umiejętność obiektywnej, mądrej oceny, ale również zaangażowanie. Praca jurora jest niezwykle intensywna i wymaga poświęceń, wiąże się też z olbrzymią odpowiedzialnością. Nasza praca polega na "ocenianiu", dlatego i nasz sposób przyjmowania jurorów właśnie tę umiejętność sprawdza. Zainteresowani?

Kogo szukamy?

Przyjmujemy jurorów prac prozatorskich, poetyckich i graficznych. Te stanowiska się nie wykluczają, co znaczy, że są osoby, które sprawdzają wszystkie te kategorie, są i tacy, którzy sprawdzają tylko jedną. Wszystko zależy od ich umiejętności, doświadczenia i preferencji.

W tym momencie rekrutujemy do jury Konkursu literackiego "Splątane Nici" [2019]. Osobom, które się sprawdzą, chętnie zaproponujemy dalszą współpracę.

 Osobom, które się sprawdzą, chętnie zaproponujemy dalszą współpracę

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Jak dołączyć?

Już po raz... no, któryś, chcemy Was zaprosić do wzięcia udziału w rekrutacji do jury konkursu Splątane Nici. Mamy nadzieję, że nabór będzie równie owocny, co poprzednie!

Ale najpierw najważniejsze, czyli co trzeba zrobić, żeby zacząć najciekawszą przygodę literacką na Wattpadzie? Otóż należy mieć skończone 13 lat i wypełnić formularz rekrutacyjny, do którego link znajdziecie poniżej.

Proza —>

Poezja —>

Grafika —>

Zapewniamy ogrom pracy w cudownej atmosferze, świetną zabawę i tonę satysfakcji! Nadchodzi powoli koniec konkursu, a za nią intensyfikacja oceniania zgłoszonych prac. Na początek czeka Was krótkie szkolenie techniczne i cykliczne warsztaty dotyczące tego, jak oceniać, na co zwracać uwagę, jak rozpoznać pracę zasługującą na wyróżnienie, czy brak przecinków dyskwalifikuje pracę w walce o podium itp.

Mamy doświadczenie z poprzednich edycji, ale nie spoczywamy na laurach, tylko rozwijamy się!

Jeśli uważasz, że sprawdzisz się w naszej drużynie nie jako juror, ale jako, na przykład, grafik czy felietonista, to wyślij do nas wiadomość prywatną, a my powiemy Ci, co dalej!

Nie trzeba się nas bać. Nigdzie nie publikujemy żadnych wyników rekrutacji. A nuż się uda i będziesz mógł pochwalić się wkładem w to wspaniałe przedsięwzięcie!

Pozdrawiamy i liczymy na Waszą obecność,

GLNożyce

Splątane konkursy [informator konkursowy]Where stories live. Discover now