Korán reggel azt sem tudtam mit kezdjek magammal....maradjak itthon mert halálomon voltam,(betegen) vagy pedig mennyek be a suliba és csak üljek ott Mr. Carols oráján meg még kettő balfasz tanárral, utána sétáljak haza.....ha csak rajtam múlna 100 százalékban én az elsőt választanám de még régebben vettem 10 csomag rágót aminek el kell fogynia drámán. Lassan kikelek az ágyból felveszem a mamuszom és lemegyek a lépcsőn. Itt mindig majdnem kitöröm a nyakam mert a macskák állandóan a lábamhoz másznak. Nemtudom miért pedig nemvagyok vakarófa. Az orromat megcsapja a jó kis bacon meg a tojás. És váratlan hang szólít meg.
-Szia átvennéd gyorsan? Csak elfelejtettem a fűszereket idehozni.-szólt a tesóm Lyla.
-Oké oké. De kavarjam vagy mi? Uristen gyere mert sistereg!!-pánikoltam mert abszolút nemtudok főzni.
-Hm, nyugi csak sütődik vagy mi.-nevetett.
-Hogy hogy te főzöl?-ültem le az asztalhoz várva a reggelit.
Miután megettem a reggelit (nagyon fini volt) felmentem a fűrdőbe készülni. Persze hogy belelógott a hajam a fogkrémbe. Gyorsan mivel már csak 20 percem volt kimostam azt a részt. Én már megszoktam hogy vizes hajjal járok suliba. Majd felkaptam a táskám hopp egy két parfüm és "-Mehetünk"! -kiáltottam Lylanak.
-Oké oké! Gyere!-szólt már a kocsiból.
-Megyek.-ahogy beültem elkapott a hapci roham Lyla parfümjétől. Nem értem miért kell így kicsípnie magát pedig csak felvisz a suliba. Általában azt mondja, hogy egy csomó régen odajárt osztálytársa ott szokott lógni, és nem nézhet ki szarul...mintha olyan menő lett volna.
Később megérkeztünk.-Nem kell értem jönnöd! Megyek sétálva!-majd el is rohant a kis "ribanc" (csak vicc).
Nem volt jó ötlet suliba jönni...mindenki engem nézett valszószínű hallották a hírt. Mindenki aki ott volt gyorsan összegyűltünk, hogy legalább együtt tűnjünk furának. Leültünk egy asztalhoz és átbeszéltük a dolgokat.
-Hé.. mindannyiann tudjuk mitörtént...és most a legrosszab, hogy foggalmunk nincs hol van Alison illetve meghalt Merilyn is.-fogta a fejét Jakob.
-Jakob! Te ütötted meg!-mondta Kylin aki még mindig beképzelt.
-Héj! Te sem vetted figyelembe mikor tapostad!-emelte fel a hangját Jakob.
-Srácok! Most az a lényeg, hogy egy ember meghalt a másik pedig nemtudjuk, hogy él-e vagyhogy hol van. Ezt sem a rendőrség sem Alsion apja nemfogja ennyiben hagyni.-láttam reálisan a dolgot amit sztm mindenki átérzett.
-Suli után tali?-kérdezte Kylin.
-Nekem nem jó!-feleltem idegesen mintha az életem múlna azon a faszin.
-Jo! Akkor holnap első óra előtt a könyvtárban?-kérdezte.
-oké!-mondta Jakob.
-Ok-mondtam én.
-jó.-mondta Vannam.
Majd becsöngettek és mindenki tiport a saját kis termébe. (Jobb esetben)
Leültünk, majd a tanár egyből kérdőre vonott minket.
-Hol van Alison? És Merilyn? Nélkülük nem lessz órám-csügedett el.-Ööö..welness hétvégén vannak.-feleltem.
-Ohh, ez esetben egy mondani valóm lenne.-mosolygott és a lila kis rúzsa egyre csak kenődött el.
Egy beadandót kellesz írnotok Fíú lány párban, és én választom.-komolyodott el.
-Ne már! Már megint ez a faszság? -húzta fel magát Ella.