Ulan İstanbul (İlk Görüşte Aşk) 1.Bölüm

166 0 1
                                    

Edward gelmiş geçmiş en iyi ingiliz zengin iş adamlarından birtanesidir.

Kendisin bir MOORE holdingi vardır.Ve birde ortağı Michael vardır.

Michael bu şirket sayesinde kendini geliştirmiştir.Mıchael birgün Edward'ın ondan daha iyyi olduğunu farkedip kıskançlık krizine girer.

ßu yüzdende şirketi batırmaya kaar verir.ßunu anlayan Edwart büyük şoka uğrar ve adamı jack çağırır.

jack: -noldu bayım beni çağırtmışsınız.

Edward:çabuk Mıchael ve ailesini öldürün kimseyi sağ bırakmayın.

Jack: şaşırır ve neden ?der.

Edward: Bagırır seni ne ilgilenlendirirki herşeye burnunu sokma.der

Jack EDWARDIN BU LAFINA SİNİR OLUR VE ONA İNAT Mıchaelin kaçması için telefon eder .

ßunu öğrenen Michael hemen yola koyulur .

Önce kimlikleri isimleri kılıkları değiştirirler ailece.

Mıchael'ın karısı Selen Türk oldugu için oraya gitmeye karar verirler .

Akşam vakti olur haberlerde Mıchael ve ailesi aranmaktadır ilanı çıkmıştır aile önce şaşırır .

Sonra ertesi gü gazatelerdede kendilerini farkedince bir karar alırlar .Akşama toplanırlar .

Selen :-Napıcaz şimdi heryerde ilanımız var ?

Michael:Nedemek napıcaz kılık değiştiricez ama geçici değir bu sefer kalıcı olucak .

Candy araya girer :-nasıl yani ?

Michael: yani bu sefer saçımızı boyatcaz gözümüze lens takcaz gerekirsede kesiceksiniz ve artık oraya dönmicez burada yaşıyacaz der.

ßunu duyanCandy: şoka girer ve saçmalamayın nedemek dönmicez benim kariyerim fanlarım ne olcak hı ne olcak ????

Michael:Bağırır ve-eee yeter bee başlarım senin fanlarına burda bizim canımız tehlikede der.

Candy:Nediyosun sen ya diyip elini masaya vurur.

Senin yüzünden ben hayatımımı yaşıyamicam diyip elini masaya vurur .

candy aynı zamanda çok sinirli ve hırççın biridir.

Michael:Ve kızının bu lafını duyunca Michael çılgına döner ve Candy'e bitane tokat vurur.

İLK BÖLÜM SIKICI OLSADA SONRAKİ BÖLÜMLER SÜPER VE HEYECANLI OLUCAKTIR İNANIN GÜZEL VE FARKLI BİR HİKAYE :)

Ulan İstanbul (İlk Görüşte Aşk) 1.BölümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin