A parkban sétáltál a barátnőddel Gouval az oldaladon akivel körülbelül egy hónapja ismeritek egymást. Mikor egy nem várt kérdés hagyta el a száját.
-(Név) -Chan nem szeretnél ma nálunk vacsorázni?
-D.. De Gou szívesen!
-Rendben van. Akkor hat órára gyere erre a címre!
A lelkesedés barátnőd arcáról és a tiédről is tükröződött. Örültél hogy megismerheted a szüleit és a bátyját is, akiről már annyit hallottál.
Haza siettél, majd neki is láttál a készülődésnek. Talán kicsit hamarabb a kelleténél, de ez egyátalán nem érdekelt akkor. Elő halásztad a szekrényed mélyéről a (Kedvenc Színű) térdig érő ruhádat, majd a hozzá illő hajpántodat (Hajszín) hajadba tűzted. Feltettél magadra egy minimális sminket is a hatás kedvéért, ezzel pedig késznek nyilvánítottad magad. A maradék egy órában amid megmaradt az indulásig, pedig próbáltad nem tönkre tenni azt amit alkottál.
Izgatottan léptél ki a bejárati ajtótokon. Betetted a füledbe a fülhallgatót, elindítottad a kedvenc lejátszási listádat, ezután pedig barátnődék háza felé vetted az irányt.
Pár perc eseménytelen sétálás után már az ajtó előtt álltál. Éppen kopogni készültél rajta, mikor az ki vágódott előtted és egy magas vöröses hajú fiút pillantottál meg a helyén. Biztos ő Gou bátyja
-Ohh.. Szia biztos te vagy (Név) -chan! Gou egész délután rólad beszélt. -kuncogott majd be engedett az ajtón és kezet nyújtott neked. -Rin vagyok! Gou bent van a nappaliban nyugodtan menj be hozzá.
-R... Rendben köszi!
Levetted a cipődet majd be siettél barátnődhöz, aki miután bemutatott a szüleinek felrángatott a szobájába.
-G..Gou mintha elfelejtetted volna említeni, hogy a bátyád ilyen helyes
-Ohh szóval tetszik neked, értem.
-Én nem ezt mondtam!
-De gondoltál rá!
-Nem, nem igaz!
-Lányok kész a vacsora-
Hallottátok meg Gou anyukájának hangját lentről ,mire le vánszorogtatok a lépcsőkön.Lent már mindenki helyet foglalt, így már csak két hely maradt az egyik Rin mellett a másik pedig az asztal végében. Gou felütnésmentesen eléd vágott majd szépen helyet foglalt az asztal végén, így nem volt más választásod leültél Rin mellé, aki egy mosollyal fogadott.
A vacsora kissé elhúzódott, így felajánlották, hogy náluk töltheted az estét, ha a szüleid bele egyeznek, ami meg is történt. Elég sokat beszélgettél Gou szüleivel meg persze Rinnel is, aki hiába is próbáltad elnyomni az érzést egyre jobban kezdett meg tetszeni neked. Kilenc óra körül mind a hárman bevonultatok a barátnőd szobájába filmet nézni.
-Mit nézünk? -Kérdezte Gou-
-Valami Horrort. -Felelted teljes határozotsággal mire barátnőd fel kuncogott. Majd betett egy random filmet.
A film nem nagyon kötötte le a figyelmedet így sikeresen elaludtál rajta. Reggel már csak arra keltél fel, hogy Rin hozzád bújva alszik. Mosolyra húztad ajkaidat, majd figyelve, hogy ne keltsd fel őt kikeltél az ágyból. Elbúcsuztál barátnődtől és a szüleitől.
Haza érve egy üzenet fogadott a telefonodon Gou tól. Egy kép volt ahol te és a bátyja aludtatok egymás karjai között. Alatta pedig egy üzenet ,,Ne aggódj neki is elküldtem"
-Hát kösz Gou...
Ez is meg volna... Bocsi srácok, hogy eddig nem volt rész csak költöztünk, Így egy darabig nem volt netem .😒😔
YOU ARE READING
Anime OneShots
FanfictionKérni lehet de nem ígérem meg hogy teljesítésre kerül.=_= Azokat a Dolgokat írom ebbe a könyvbe, amik csak úgy kipattantak a fejemből egy-egy fangörcs hatására. Ha van ötletem, és kedvem néhány javaslathoz örömmel teljesítem^_^ Animék: -Boku No Her...