Mina.
Oh bee.Bitti sonunda hazırlandık.Tabii 6 saatte hazırlanmasaydık iyiydi ama olsun.
-Eylül vallahi çok güzel olduk ya.Gece var ya herkes bize bakıcak görürsün.
dedim eylule gulerek.
-Ee biraz uzun sürdü ama deydi.
dedi o da gülerken.
Eylul ultra mini kalın askılı kırmızı ve etek kısmı bol bir elbise siyah ufak bir çanta ve siyah platform ayakkabı giydi.Beraber sectik herseyimizi.Saçlarınıda dümdüz bir fön çektik.Ohh süper oldu vallaha.
Ben ise siyah ince askılı uzun ve bütün vücudumu saran bir elbise giydim.Siyah ayakkabı ve siyah gece çantamıda taktım.Saçlarımı dağınık bir şekilde topuz yaptırdım.Gercekten muthis olmuştuk.
-Kızım Mina hadi inin artık benimde yetişmem gereken bir iş toplantım var.Sizi bırakıp oraya gecicem.
diye bağırınca babam bizde hemen Eylul le aşağı indik.
İki katlı bir evde yasiyoruz.Ön bahcemiz gercekten kocaman.Arka bahcede o kadar buyuk degil ama genelde orada otururuz yazlari.
-Geldiiiiiik.deyip babamin yanagina bir opucuk kondurdum.Gercekten gozlerini portleterek bize bakiyordu.Saskinligini gizleyemediginden
-Hayiiir bu gercekten siz degilsiniz degil mi?diye sordu.Gülmeye basladik Eylulle
-Hadi ama iltifat kismini atlayip kirmizi Porsche nle bizi club e birakir misin? dedim heyecanla.
-Peki peki.Onden bayanlar.Buyurunuz lütfeen.
...
-İçkiyi cok kacirmak yok.Ve kesinlikle kendinize dikkat edin etraf kurtlarla dolu.deyip goz kirpti babam.Bende yanagina bir opucuk birakip
-Sanirim 18 yasindayiz biz.dedim ve arabadan indik.
İşte gece başlıyor.
Eylule donup
-Hadi cok etkili bir giris yapalim
dedim sevincle.
-hadiiii.dedi o da benim gibi.
...
Iceride dans edenler icki icenler yılışık kızlar ve yakışıklı erkekler vardi.Allahim o evet evet Ceyhun.Of cok karizmatik.Ceyhunu gercekten 4 senedir 9. sınifin basindan beri seviyorum.
Cok gecmeden bende dansa kaptirmistim kendimi.Yorulunca masaya gectigimde Cenk yanima geldi.
-Vaov güzeller güzeli rapunzelimiz bugun guzelligine guzellik katmis he.dedi yanagimi operken.
-Tesekkur ederim bay karizmatik.Sizde cok yakiskli olmussunuz.dedim gulerek.Cenk beni her zaman guldururdu.Bana cıkma teklifi etmisti ama ben ona Ceyhunu sevdigimi soylemistim.Bana odun diyebilirsiniz ama gercek bu.
-ee seninkine acilmayi dusunmuyor musun?bence bugun iyi bir firsat he?dedi gozlerimin icine bakarak.
-yok ben diyemem birsey zaten baksana etrafinda ki kizlara beni takar mi?
-Seni takmayan o Ceyhun utansin rapunzel.dedi ve beni slow bir dansa kaldirdi.
Biz guzel guzel dans ederken Ceyhunun esmer bir kizla bize dogru dans ederek yaklastigini gordum.Iyice bize yaklastiginda bir hamle yapti ve beni kollari arasina aldi.
-Cenk kusura bakma.Bu sana fazla.dedi ve goz kirpti.
Allahim ne oluyo burada biri beni cimciklesin lütfeen.
-Merhaba güzellik.Ben Ceyhun.Gerci tanirsin ama yine de soyliyeyim.
-Imm sey ben taniyorum seni.Bende Mina.Memnun oldum.dedim ve gulumsedim.
-Mina harika bir isim.Bizimkiler konusurken duydum.Cok guzel bir kiz var dediler.Onlar seni avlamadan ben avlamak istedim.dedi ve goz kirpti.Hadi ama ben senin kollarindayim ve sen bana iltifat mi ediyorsun allahim olecek miyim???
Ben ona tebessum ederken muzik bitti.Ve beni kapiya yakin olan masaya dogru yonlendirdi.Masaya geçtiğimizde Cenk yanımıza gelip
-Rapunzelimi benden alamassin Ceyhun.O bu kadar masumken senin pisliğinde kaybolabilir.dedi sırıtarak.
-Evet gercekten cok masum.dedi saçımla oynarken ve devam etti.
-Cenk bizi bi rahat biraksan ya artik.dedi ve sert bir bakış atti Cenk e.
Bu zamanin hayalini kurmustum hep.Ama hicbir zaman olmayacak sanirdim.Hatta o kadar kaptirmistim ki kendimi Ceyhun a.Babam bile biliyordu.Ceyhun bir anda bana dönüp
-İçecek bir sey ister misin?diye sordu.Gercekten bugun fazlasiyla icmistim hemen sarhoş olmak istemiyorum ama bir tane daha icebilirim.
-Olur tabii.dedim gulerek.
Ceyhun bar bolumune ilerlediğinde yaninda ki tanimadigim bir çocukla konusmaya basladi ve konusmanin sonunda çocuk Ceyhun a 2 tane anahtar verdi.Ceyhunda anahtarlari cebine atti ve içecekleri alip yanima geldi.
-Geldim.dedi gulerek.Bende gulerwk karsilik verdim.Uzun bir sure bos durup ickilerimizi ictikten sonra tekrar bana donup
-hadi bana gidelim. dedi.Ben o ara zil zurna sarhos olunca -hadi gidelim uykum geldi zaten benim.dedim.O sirada yanima cenk le beraber batı geldi.
-kızım ne ictin sen hem nereye gidiyorsun eve birakayim seni hadi gel dedi ve bana elini uzatti.tabii kide ceyhunla gidecektim bu firsati kaçıramazdim.
-ben ceyhuna gidicem ya cekil onumden.dedim ve ceyhuna yapisip disariya cikacakken cenk ceyhunla biseyler konustuktan sonra yanima geldi ve yanagima bir opucuk kondurup
-bu gece guzel olacak gibi deyip piç smile ni yuzune takti.Ben de sadece gulumsedim.O sirada bir araba durdu onumuzde icindeki adam cikip -anahtar sendeymis zaten al dedi.
...
Yuzumde bir el geziniyordu bi saniye bir tek yuzumde degil vücudumun her yerinde sanki biri kesife cikmisti.
Gozlerimi zorda olsa actigimda Ceyhunun gozllerini gordum.Bana bakiyordu.Garip bir sekilde.Ne oldugunu anlamaya calisiyordum.Zorda olsa konustugum da
-Ceyhun neredeyiz biz ben en son balodaydik sonra dans ettik baska bisey hatirlamiyorum.
-bir arkadasimin evindeyiz guzelim.şşhh rahat ol lutfen lasma kendini.Beni sevdigini istedigini biliyorum.Cenk sağolsun.
-Off sey mm ben cok utaniyorum yani iste...
konusmami bitiremeden dudaklarimda dudaklarini hissetim.Sertce opuyordu ve bu beni gercekten tahrik ediyordu. dudagimi emdikten sonra isirdiginda agzimdan bir
inilti kacti.nefes nefese kaldigimizda bana bakti ve
-bu gece bunlardan daha cok cikacak ve inanma bana daha siddetli inletecegim seni.
onu istiyormuydum ama ben hic onu boyle istememistim.hayir onu istemiyordum birakacakti cunku beni.
Tam kalkacagim sirada kolumdan tuttu ve bir hamle yapip uzerime cikti.
-birak beni gitmek istiyorum.Ahh.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVMEK GİBİ
General FictionNeredeyse hayatımın mahvolacaği bir geceydi.Belki beni gelip kurtarmasaydi simdi... Dusunmek bile istemiyorum.