Cpitolul I

21 2 0
                                    

Credeam,... ca am iesit din trecut, dar uite ,ca se repetă din nou greşelile pe care am încercat atîta timp sa le ascund .
Nu stieam cu adevărat cine sunt , si ce voi fi.

Yris era o fată draguta, care se îndeparta usor în sine ,îndepartînduse de lume, credea ca curînd va disparea pentru tot deauna nu stia ce se intîmpla cu ea. Era o tocilara o dojeneau toti,se rîdeau de ea, fiecare zi îi aducea ura de şcoală, nu mai dorea să plece la şcoală.
Şcoala era un cosmar pentru ea. 
Spital,terapie totul se lasaseră asupra ei ,nu stia daca mai era o sansa

Credea că ese deja din aceasta stare dar era foarte indepartat de lume avea lumea sa
Insfîrsit aproape totul reveni la normal❤

Cea ce a fost in trecut nu sa schimbat nimik totul a ramas asa insa a incercat sa se  scimbe ea  caci daca se schimba ea  se schimba si cei din jur  ei .A incercat mult sa se schimbe dar nu i se reuse asa cum dorea ea .Orce pas facut nedrept ii aducea ducere , insuportabila,ce putea sa fie mai rau ca atit, se gindea ea la moment, cum poate sa fie asa ceva ,isi dadea de multe ori intrebarea asta , cumde poate sa fie asa ceva de ce eu sunt aceasta care sufera mereu.

Nu cred ca pute sa  se intimple mai rau cu ea, Yris distrusa total, sfletu-i bortelit, sta si se uita plingind la cerul, la care acum era singurul loc care dorea cea mai mult sa fie .

Pe urmele trecutuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum