1.fejezet.

629 22 2
                                    

Mi történt az esküvő után?

Boldog családként élünk a kis házunkban,ami nem is olyan kicsi..
Harry vezeti az apja vállalatát,én pedíg óvónő vagyok a fiunk iskolájával szemközti oviban.

Igen! Harry már iskolába jár,idén kezdte az első osztályt,s imádja. Elmondása szerint Kimberly nagyon kedves kislány...egy cseppet az apjára ütött.

Mint minden reggel,mikor felébredek az ébresztőre,első dolgom szeretett férjem,és kis fiam,reggeliét megcsinálni.
Most is ezen ügyködök,amikor két kéz siklik a derekamra.

-Jó reggelt kedvesem!-búgja a nyakamba.

-Jó reggelt!-kuncogom,majd megfordulok,és egy szenvedélyes csókban részesítem.

-Ugye nem fogtok így össze ragadni?-lép be a konyhába szemét dörzsölgetve drága kisfiam.

-Tudos kisfiam,a lányok szeretik a puszikat,Kimbely is értékelné!-mondja komolyan Harry.

- De apa! Én nem fogok smacizni Kimmel..

Nem bírom tovább,kitör belőlem a hangos kacaj.

-Én csak anyát csókolom meg!-mondja kissé durcásan,majd odafut hozzán,s belefurja fejecskéjét a hasamba.

Harry csak a szemét forgatja.

-Majd megmutatom én,hogy kell csajozni!-huzza ki magát Harold.

-Megmutatod? Csak nem elütetsz vele egy kissé pityókás lányt?-kacagok.

Harry mosolya szélesebbre húzódik..

-Az sincs kizárva!

Sziasztok!
Szóval,bár igaz,hogy rövidke,de a tiétek,a II.évad első része.
Remélem nem okoztam csalódást: Szimistyles

Puszi:hanasu004😘

True Love: Harry Styles  II.évad.Where stories live. Discover now