Mica Sirena

156 25 25
                                    


Departe de stiinta oamenilor, pe fundul oceanelor  se aflau sirenele conduse de Imparatul Marii Marele Min Suga Genius Jjang Jjang Man Bbong Bbong Intaiul. 

Marele Imparat Min era vaduv si avea doua fete: prima printesa JiMin Perla Marilor si mezina JungKook Comoara Aurie. Aceste doua printese erau cele mai frumoase sirene din intreg regatul scufundat in adancuri. JiMin Perla Marilor se remarca prin frumusetea parului sau albastru ca valurile marii intr-o zi de vara, iar coada ei de un albastru regal decorata cu cele mai stralucitoare perle fura privirile tuturor. 

Pe de alta parte, JungKook Comoara Aurie avea un par blond stralucitor,iar coada turcuaz prezenta detalii finute lucrate din aur. 

"-JiMin-unnie! Hai sa mergem la Sea Mall!" spuse cea mai mica sirena pieptanandu-si parul. 

"-Dar ce vrei sa-ti cumperi? Nu am luat ieri clamite si am mancat la Mc Fish?" intreaba cea mare prinzandu-si parul albastriu cu o agrafa din argint cu modele din pietre pretioase rozalii. 

"-Unnie! Am vazut niste sutiene-scoica super-mega-pestaine*!! Si sunt la reducere!!" se entuziasmeaza blonda.

In limbajul marilor, 'peistan' descria cel mai cool lucru, fiind un argou creat din cuvintele: 'peste' si 'fain'.  Iar daca Jungkook folosea acel cuvant, ...ei bine.. nu inseamna prea mult. 

"-Oh, micuta mea surioara, tu chiar folosesti acel cuvant al plebeilor?! Chiar ar trebui sa ii spun tatei sa nu te mai lase cu pestii seara!" 

"-Sora mai mare! Oh haide! Sunt niste pestoi tare sexy pe strada Delfinilor!! Daca l-ai vedea pe Hoseok-! Oh, acela e un barbat adevarat! Pacat ca nu ne-ar merge." se bosumfla ea.

"-De ce,fa?" intreaba cealalta. 

"-Cica nu-i plac blondele. Ii plac grizonatele."

"-Fraier. Si ce ziceai de sutienele alea?"

"-Hai sa-i cerem lui tati bani!" 

JiMin si JungKook i-au cerut bani de cheltuiala imparatului si s-au dus in Sea Mall,  cel mai mare mall din Regatul Marilor. Cele doua printese si-au ales mai multe sutiene de culori potrivite cozilor lor. JiMin si-a ales niste modele albe stralucitoare, un bleu-marin cu detalii din dantela, iar JungKook niste modele verzi de culoarea algelor. Si-au aranjat sanii aproape inexistenti in cupele scoicilor si, multumite de aspectul pe care il ofereau, au achizitionat produsele. 

Pe drumul de intoarcere spre palatul din marmura sirenele se intalnira cu cel mai mare peste din  tot tinutul, Hoseok. 

"-Ceaw papuselor, ce faceti?" intreba aceasta zambindu-le fermecator.

"-B-Buna Hobi! Am venit de mall, tu ce faci?" se emotiona blonda. 

"-Am fost pe la balenele alea sa verific daca isi fac treaba. Ia, zi! Vrei sa vii sa lucrezi la mine pe scoica? Faci si tu niste banuti. " 

"-H-Hobi ti-am mai zis ca nu pot!!" se revolta cea mai tanara. 

"-Cum sa faca asa ceva?! Este o printesa! Nu are nevoie de banutii tai!" se supara JiMin.

"-Biine biine papusicaaa! Stai usor ca nu e chiar asa, uite haideti cu mine intr-un loc frumos." 
spuse si le apuca de mana pe cele doua sirene, inotand spre suprafata. 

"-Unde ne duci?!" intreba usor speriata cea mai mare printesa.

"-Sa vedeti si voi cum e pe tarm, pe stanca, un pescarus, alea, alea. Stati numai in apa si apa si apa!" 

"-D-dar nu avem voie la tarm!" protesta JungKook. 

Hoseok Pestele le-a dus pe malul marii, unde valurile se spargeau de niste stanci masive inconjurate de spuma ca cea de bere. S-au asezat pe niste pietre mai joase si au privit spre luna. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 27, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

BTS as Disney PrincessesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum