1

2 2 0
                                    

Angin sempoi sempoi , aku duduk dibawa cahaya matahari yang agak terik.

Aku terbayang masa 11 tahun lalu ...

" KAU ADA LELAKI LAINKAN ?! TAK GUNA KAU !! " pang ! Appaku memberi satu lempangan yang amat padu ...

" Abang ! Apa Abang cakap ni ?! Sa-- saya tak ada lelaki lain selain abang ! Hiks.. A-- Abang fikir saya ni terlalu murah ke sampai saya menduakan abang ! " eomma aku menangis teresak-esak ..

" AGH ! KAU TIPU AKU !! GONG SHIN WEN ! AKU AKAN CERAIKAN KAU ! " lalu appa menendang eomma aku sehingga ke dinding rumah ..

Aku , oppa , noona aku hanya melihat perbuatan tersebut dan menangis ..

Appa aku keluar dari rumah . Aku dah  adik-beradikku berlari kearah eomma..

"E-- eomma okay tak?? Hiks hiks " tanya aku sambil menangis teresak-esak .

End flashback

Aku menggemgam penumbuk lalu menumbuk dinding rumah ku..

" bodoh punya Appa !!!!" aku menjerit sekuat hati .. Kesah apa aku dengan jiran-jiran ? Jirin-jiran pun satu bodoh nak mampus , semak hal rumah tangga orang eh pergi mampos !

Skip

" Yoongi , jom pergi sekolah ? " Min Yenji iaitu Noonaku bersuara lembut .

" taknak " keluhku pelahan

" hish .. Kamu dah 2 minggu dah tak sekolah .. Kamu lagi berapa hari lagi je nak periksa .. Jomlah , demi kejayaan kamu juga .

Aku hanya mengganguk dan bersiap siap untuk ke sekolah huh..

3BIGHIT

" woi yoongi ! Dah lama tak nampak ! Fikir dah mati HAHAHA " jerit NamJoon apabila melihat aku melangkah masuk kedalam kelas . Kelas aku pandai au Num 1 dari depan ha dari korang ? Nom satu dari belakang HAHA

" diam ar tenuk ! " aku terus mengambil tempat disebelah Kim Taehyung .

" alah gurau je " Namjoon yang rasa bersalah mengaru kepalanya yang dipenuhi oleh kutu disebabkan tidak syampoo kepala selama sebulan .

JANGAN DEKAT DENGAN NAMJOON GUYS !

" wey kau pahal tak datang ? Fans fans kau tak habis cakap Yoongi oppa mana ? Yoongi oppa tak sihat ke ? Yoongi oppa duduk mana saya nak jumpa yoongi oppa and bla bla " Kini Jin BUKAN JIN SETAN TU bersuara  sambil membuat memek mulut

" haah yoong , mana pergi rindu bodoh !" kata Taehyung yang duduk disebelah yoongi sambil bermain dengan rambutnya .

" aku malas ar nak sekolah bukan ada apa apa bosan ! " aku serabutkan kepala aku .

" BANGUN !! SELAMAT PAGI SIRRAM ! " kata ketua kelasku iaitu Choi Polla

Aku mengeluarkan buku sains . aku menjeling jam ditanganku " hish bilalah nak rehat" keluh hatiku

" YOONGI !!! "

BUKK !! kena baling dengan pemadam whiteboard

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 12, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

takdir [MYG]Where stories live. Discover now