Ani

1.3K 4 0
                                    

Perkenalan dengan Ani seusia 15 tahun banyak mengubah hidupku... Dari seorang yg tak tahu apa apa selain sukan dan pembelajaran kepada seorang yg mahir tentang selok belok seks.... Ani juga lah yg mengajar tentang blowjob... Dan tetek perempuan...  Ha ha... Sad but true... Umur 15 masih tak pernah beromen... First Ani blowjob aku di bangunan belakang sekolah... Pukul 6 pagi... Datang awal aku masa tu.... Dapat surat dari dia suruh tunggu di sekolah.... Punya la berdebar.... Ha ha... Feel tu lain macam.... Mula mula just bual kosong jer.... Tp bila mata bertentang mata... Ani start cium mulut aku...  Aku ni mmg tak pernah cium mulut pon... Kekok siak masa tu.... Tp sedap.... Abis leher aku dijilat dek ani... Tengah sedap sedap bercium... Guard sekolah plak datang wat rondaan... Dah terhenti sekejap.... Ha ha... Potong stim pak gyard ni... Setelah line clear... Ani terus unzipp aku punya seluar... Air mazi tak yah ckp la... Dah berlambak keluar... Besar kata ani.... Merah padam muka aku... Di ramas ramas batang aku... Dan dilancap perlahan lahan.... Terus terang ckp.... Dah nk terpancut sangat dah... Bila mulut ani start hisap batang jek... Aku dah mcm org hilang akal... Feel kener blowjob first time ni lain sikit.... Dia punya excited dan sedap melebihi segalanya... Sambil ani hisap batang aku.... Sambil aku ramas tetek dia... Tp dari luar baju kurung sekolah dia la.... Makin laju dia hisap aku dah tak boleh tahan dah... Ani... Ani.. Ahhhh... Ahhhh... Ahhhh... 6 das tembakan air mani aku keluar.... Sempat aku tarik dari mulut dia.... Berlambak air keluar.... Perasaan lega dan lesu mula aku rasa.... Ani tersenyum... Puas tak katanya... Aku senyum jek.... Giler tak puas... Kata aku dlm hati... First time tu cam nyesal pon ader.... Ha ha...
Start pada hari tu bermula lah episod aku.............

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 27, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Playboy all the way Where stories live. Discover now