Multimedya Elisa...***
Evet, ringte bildiğim Duman ve Arden denilen herif vardı. Napacağımı bilemiyordum dışarı çıkıp gitsem mi diye düşünüyorum ama kimin kazanacağını? Dumanda mı dövüşçü? Arden denilenle neden dövüşüyor? Bu soruların cevabını merak ediyorum.
Ardene baktığımda Dumana bakıyordu ifadesiz bi şekilde Duman ise sırıtarak meydan okuyordu. Hakem dövüşü başlattığında artık gitmemeye karar vermiştim
Ardenin zaten profesyonel dövüşçü olduğunu biliyordum ama Dumanın yaptığı ataklar ve kendisini savunması onunda profesyonel olduğunu kanıtlıyor
Arden sert bi şekilde darbe aldığında yüzüne affaladığını burdan anlamıştım. Duman affaladığını fırsat bilip daha sert vurmaya başladı. Arden yere düştüğünde Duman üstüne çıkıp yüzüne yumruklar atmaya başladı. Ardenin yüzü kandan görünmez olduğunda Duman üstünden kalkıp benim olduğum tarafa bakmaya başladı. Göz göze geldiğimizde yüzünün kasıldığını gördüm. Ringten çıkıp bana doğru gelmeye başladı
Yanıma geldiğinde kolumdan tutup boş bir odaya fırlattı beni. Sert bi şekilde kapıyı kapattı. Yüzü, elleri her yeri kan içindeydi.
-Ne bok işin var burda? dedi sakin bir şekilde
-Sanane Duman, dedim umursamaz bir şekilde. Bu cevabım onu sinirlendirmişe benziyordu. Aramızdaki mesafeyi kapatıp boğazıma yapışınca ne olduğunu anlayamadan beni duvara yapıştırdı. Boğazımı sıkmaya başladığında nefes alamaz oldum
-Bida sormayacam Elisa, ne işin var burada? dedi. Kapı aniden açılıp benim yerime cevap verdi o kişi
-Ben çağırdım, dedi. Duman ellerini boğazımdan çekttiğinde öksürmeye başladım. Kapıdakinin Teoman olmasını beklemiyordum.
-Neden çağırdın? dedi Duman.
-Sevgilisinin de bir dövüşçü olduğunu görsün diye , dedi Teoman sırıtarak.
Dumanın sinirlendiğini kaslarının şişmesinden anlamıştım. Daha fazla dayanamayıp hızla odadan çıktım. Dumanın arkamdan seslendiğini duydum ama durmadım. Depodan çıktığımda Dumanın da çıktığını gördüm. Motoruma doğru koşar adım gidip kaskımı taktım ve hızla sürmeye başladım.
Ana yola çıktığımda arkamdaki arabanın Duman olduğunu biliyordum. Gaza abanıp zikzaklar çizmeye başladım. Dumanda aynılarını yapmaya başladığında karşıda gördüğüm orman yoluna sürmeye başladım.
Orman yoluna girdiğimde keşke girmez olaydım dedim. Aşırı dercede taşlı olması dezavantajdı benim için. Arkama baktığımda Dumanın olmadığını gördüğüm tam rahat bi nefes alacaktım ki karşımda gördüğüm geyiğe çarpmamak için aniden başka yöne kırdım motoru ve uçuruma gittiğimi gördüm.
En son gördüğüm ise tepe taklak uçurumdan yuvarlandığımı ve motorumun parçalara ayrrılması...
***
Yazar anlatımından
3 ay koskoca 3 ay geçmişti ve ne genç kızdan haber vardı ne de bir iz...
Bütün haberler de o vardı. Artık herkesin umudu tükenmişti kıza şimdiden ölü demeye başlamışlardı. Ama o hiç yılmadı her gün her yeri didik didik arattırıyordu adamlarına. O günden sonra ne Duman gözüktü ne de Arden ikiside kaybolmuştu ortalıktan.
Teoman 3 senedir Elisayı bekledi. o kadar akıllıydı ki kızın ona geleceğini biliyordu. Lemanı kullanıp onu ayağına getittirdi. Her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünmüştü. Lemanı Peline aşık edip uyuşturucuya bağımlı yapacaktı ve Elisa bunu öğrenip benle yüzleşecekti ve oldu da. 1 sene boyunca ortalıkta yoktu. Uzaktan izledi kızı. Biliyordu bu okulu kazanacağını neden mi? Kuzeni sayesinde yani Asrın sayesinde...
TEOMAN
Ne yapacağımı bilmiyordum aramadığım yer kalmadı ama yine de yok. Asrının aradığını görünce telefonumu açtım
-Bişey mi oldu? dedim sert bi şekilde.
-Haber var mı? dedi cılız sesiyle.
-Hayır, yok
-Tamam ,dedi düz bir sesle sonrada yüzüme kapattı.
O günden sonra ne Duman şerefsizini gördüm ne de Ardeni. Ve işin garibi onlara da ulaşamaması. Biliyordum onlardan birinin oyunu olduğunu ama yinede hangisi olduğunu anlayamıyordum.
Kapı tıklanıp sekreter gelince kendimi toparladım. Babamın şirketindeydim ve odaklanmam gereken işler vardı ama siktiğimin Elisası yüzünden olmuyor.
-Teoman bey bu size geldi, diyip elindeki zarfı bana verdi
-Tamam çık , dedim ve zarfı aldım. Zarfı açtığımda hayatmının tokadınını yemiş oldum.
Düğün davetiyesi beklediğim en son şeydi...
*
*
*
Duman mı?
Teoman mı?
Arden mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METZU|•|GÖZLER
Teen FictionElisa Duman... Herkesle yatıp kalkan olarak bilinen, vurdumduymaz,asi ve cesur biri. O hiç bi wattpad kızına benzemiyor... • • • Arden Vural... En iyi dövüşçü olarak bilinen acımasız ve karanlık biri. • • • Teoman Caner... Uyuşturucu satıcısı ve dah...